Charlie Angel schreef:Cool!!
Nou is Aerial Yoga meestal veel makkelijker dan het eruit ziet. De meeste houdingen zien er ingewikkeld uit, maar zijn door de hulp van het doek juist vrij eenvoudig. Deze niet! Wat een tour om hier te komen! Zie maar hoe rood mijn been in, we moesten een behoorlijk ingewikkelde en niet al te comfortabele draai maken.
En ik had 3 man hulp nodig om eruit te komen

. Op zich was het vrij eenvoudig, met een koprol, alleen als je het voor het eerst deed was het een hele tegennatuurlijke beweging, dus je moest echt geholpen worden om de goede kant op te bewegen.
Deze les is de enige soort yogales waarin veel gepraat wordt en we elkaar helpen. Want het is zo gaaf om te ervaren! De juf doet het eerst voor en dan kijkt iedereen zo van "holy crap, dat kunnen wij noooooooit!" En samen lukt het dan toch!
En dit is ook echt hard werken, ik heb drie dagen spierpijn rondom mijn ribben en in mijn armen gehad. We moeten soms echt met onze armen omhoog het doek in klimmen, of zoals hier aan je armen hangen. Is veel meer "sport" dan ik dacht dat yoga zou zijn. En dat is goed voor mij