Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Euhm Jeeeeej!

Enne boohoo want nu kom je vast niet meer bij ons....

Maar wel super tof voor je hoor
Ja ik dacht al meteen, ojee Constance... :-\

Ik zou heul graag weer bij jullie langs willen komen hoor! Even kijken wie ik dan moet hebben bij jullie, want het zal dan geen apparatuur meer zijn wat ik verkoop... Wie weet!

Dank voor de felicitaties iedereen!!
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef: Ja ik dacht al meteen, ojee Constance... :-\

Ik zou heul graag weer bij jullie langs willen komen hoor! Even kijken wie ik dan moet hebben bij jullie, want het zal dan geen apparatuur meer zijn wat ik verkoop... Wie weet!

Dank voor de felicitaties iedereen!!
Mocht je het zo niet weten wie je moet hebben kun je me altijd pben. Ik weet van zo ongeveer iedereen de naam en wat ze doen, kan ik je in elk geval een naam geven!
Door - pien -
Dreetje schreef:Over een maand krijgen we de sleutels van ons nieuwe onderkomen.
Een lekker ruim appartement met dit uitzicht :D :D
58EB8482-CE76-4284-AA78-9F263C7707DC.jpeg
Wow, da's mooi :D
Door Kim_S
Siberienne schreef:Dat gaat mooi worden, je voortuin!

Ik had vandaag goed gesprek, 1e stap gezet en de feedback was positief :)
Jeeeeeej :)

Mooi geworden Charlie Angel!!
Door Charlie Angel
Angelique schreef:Leuk geworden angel! Heeft Charlie hoogstpersoonlijk de plantjes bewatert :biggrin2:

Feli met de nieuwe baan Kim!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nope, hij heeft vooral geholpen met gras verwijderen en gaten op de verkeerde plek graven. Afbeelding
Al zal hij natuurlijk zeggen dat ik die planten op de verkeerde plek wilde hebben. Afbeelding
Verder had hij het druk met iedereen die een praatje kwam maken in te palmen.
Door pearlsofpassion
Dat Cuzco vanmorgen op bed zowat bedolven werd onder de baby en aaitjes kreeg die meer op slaagjes leken, maar toch bleef liggen.
Ik heb de baby uiteraard toch maar weggenomen. ::) Maar wat heerlijk. Hij eist zijn plekje terug op, Cuzco. :)
Door Kaela
Gefeliciteerd Kim! Wat een goed nieuws!

Ik zit na te genieten van twee dagen paardrijden. Heb les gehad om met de angst om te leren gaan en vervelend genoeg moest dat op een heel lieve merrie en in een prachtig natuurgebied :biggrin2:
Door Siberienne
Oh Kaela dat klinkt super!

Ik hoef niet te werken vandaag, dus zo lekker met de mannen op stap.

Spot heeft een paar nachten lopen spoken, waarschijnlijk ivm vakantie-afkick-verschijnselen maar vannacht heeft hij gelukkig hele nacht doorgeslapen - en ik dus ook :biggrin2:
Door eelke
Ik bestelde een biertje aan de bar. Mag ik een biertje? Ja, uhh, hoewel, jij bent toch al wel 19 ofzo? Wat? Jij bent toch al wel 19? Ja ik ben al wel 19 ja :biggrin2: *krijgt biertje* bijna 31 meneer! :D

Ik denk dat mn nieuwe dagcreme goed werkt :cool:

En ik ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol hou, dat moeten identificeren voor alcohol ;D
Door koekje
Oh, de laatste keer dat mij dat gebeurde, stond de leeftijd nog op 16. En ik was er boos van, want ik had Vera bij en wenste niet als infantiel gezien te worden.
Overigens is dat toen wel de laatste keer geweest, want daarna een tweeling uitbroeden doet geen wonderen voor je eigen originele haarkleur en strakheid van je huid rondom je ogen en je voorhoofd :P
*grijs* *rimpels* *chronische wallen en kringen onder de ogen* *hangtieten* *lubberbuik*
Door eelke
Weleda beauty balm.

En koekje, een goede bh en corrigerend ondergoed van Patty Brard doen ook wonderen hoor!

Oh en alle oefeningen met m'n gymbal en haltertjes natuurlijk ook :cool: ::) (dream on...dat ondergoed werkt beter)

Haha, 19 :D

Misschien hielp het ook wel dat ik bij The Animals was (die van de house of de rising sun) en dat die al bijna 80 zijn en de gemiddelde leeftijd van het publiek dus minstens 65 was.

Maar toch ;D

Als ik barman of caissière was zou ik het overigens gewoon bij alle vrouwen doen, gewoon, voor de aardig :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door