We zijn bij Anneke geweest! Helaas heeft Gabi 2x gespuugd onderweg dus ik kwam daar aan met een riem vol kots. Een lieve assistente heeft voor mij de riem uitgespoeld. Daarna Anneke ontmoet...ik kreeg koffie, en Gabi werd gescand (ik weet niet hoe die methode heet), dat werd uitgewerkt door de assistente en toen begon Anneke meteen met behandelen.
Ze dacht weinig aan/met hem te kunnen doen omdat het pijnlijk/ongemakkelijk was maar het lukte toch om wat ostheopathie, chiropractie en IMT toe te passen. Ze heeft hem behandeld voor de verklevingen in z'n buik, ik hoop zo dat dat gaat werken! Hij vond het niet altijd prettig maar was hartstikke braaf en gaf het netjes aan als hij het niet fijn vond of liep gewoon weg. Apart dat deze da op de grond gaat zitten met de te behandelen hond
Gabi heeft eigenlijk altijd wel pijn zei ze

maar ik mag hem wel gewoon Flexijoint geven dus ben daar vandaag meteen mee begonnen. Hij heeft aardige artrose in beide ellebogen en z'n rug is niet helemaal jofel dus ik hoop dat dat hem goed gaat doen.
Ik moet maandag even bellen hoe het de afgelopen dagen met hem gegaan is en over 2 weken heb ik een afspraak voor de volgende behandeling.