Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
pike schreef:Ik had vroeger ook een metalen molen. Daar ging af en toe een druppel plantaardige olie in anders ging het piiiiiiiieeeep piiiiiiiieeeeep piiiiiiiiiieeeep de hele nacht :-X
Ja, dat doet ie hier dus ook. Af en toe smeer ik hem, maar dat is alweer lang geleden. ::)

Ik vind het zandbadje wel mooi zo, maar ik vraag me af hoe je het zand nu ververst... :)
Door Kaela
pearlsofpassion schreef:Ja, dat doet ie hier dus ook. Af en toe smeer ik hem, maar dat is alweer lang geleden. ::)

Ik vind het zandbadje wel mooi zo, maar ik vraag me af hoe je het zand nu ververst... :)
Gewoon met een lepel het vieze zand eruit scheppen en dat dan zeven en terugdoen, of nieuwe. Allen het bovenste stukje wordt vies, dus het hoeft er niet helemaal uit.
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:Gewoon met een lepel het vieze zand eruit scheppen en dat dan zeven en terugdoen, of nieuwe. Allen het bovenste stukje wordt vies, dus het hoeft er niet helemaal uit.
Ah OK. :)
Door Kaela
Vandaag de (voorlopig ::) ) laatste euro aan de inrichting uitgegeven. Een platte ruwe steen om zijn nageltjes te slijten. Heb hem zo geegd dat ie er regelmatig overheen moet. De steen was letterlijk een euro in de aquarium speciaalzaak. Vond ik wel lollig.
E1467B8D-E158-49EF-89BB-4FAE149DFE88.jpeg
E1467B8D-E158-49EF-89BB-4FAE149DFE88.jpeg (2.29 MiB) 2174 keer bekeken
Door Lizzy
Kaela schreef:Youtube is gelukt! Wat een gedoe, maar hier komt Valentijn in zijn zandbad!

OMG!!!!!!!!!!!!!! Wat mega cute :smitten: ! Je kunt gewoon zien dat hij het heeeeerlijk vindt om in het zand te rollen!

Als ik ooit reïncarneer als hamster, wil ik bij jou!!!!
Door Anne in Zweden
Lizzy schreef:OMG!!!!!!!!!!!!!! Wat mega cute :smitten: ! Je kunt gewoon zien dat hij het heeeeerlijk vindt om in het zand te rollen!

Als ik ooit reïncarneer als hamster, wil ik bij jou!!!!
;D Ik wilde ook net schrijven: help me herinneren dat ik in een volgend leven hamster bij jou word! ;D

Ziet er geweldig uit, Karin!
Door Kaela
pearlsofpassion schreef:Nou, ik vind het ook geweldig, maar ik wil helemaal nooit een hamster zijn. :-[ Dat lijkt me zo eenzaam... :-\
Nee joh, ik kom meerdere keren per dag met je kletsen. En verder geen gezeur om je heen, lekker rustig :D .

Mij lijkt het wel wat hoor, je hoeft ook niet op de slanke lijn te letten. Als je je wangen volpropt met eten vindt iedereen je schattig. Ik ben voor! Maar ja, ik kan niet, want jullie komen allemaal al bij mij wonen! Gezellig!!!!
Door Lizzy
pearlsofpassion schreef:Nou, ik vind het ook geweldig, maar ik wil helemaal nooit een hamster zijn. :-[ Dat lijkt me zo eenzaam... :-\
Je mag niet kiezen he, in wat je reïncarneert :-\ :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Ik wil dan ook alleen hamster bij Kaela worden. :biggrin2:
Door CindyMayella
Hoe is het eigenlijk met Valentijn???? ;) .... moest er ineens aan denken, omdat ik sinds anderhalve week weer een stel gerbils heb :D .... Het zijn 2 meisjes, een honing en een burmees; beiden nog heel jong (3 mnd en 2 ongeveer)..... heb nog geen namen voor ze eigenlijk :-\ ..... ze zitten in een hok van 1 mtr bij 50 bij 45...

Foto’s volgen nog, want ze zijn nog niet erg hand tam.....
Door pearlsofpassion
Wat leuk! :D
Hier ook gerbils, dus als je vragen hebt, niet aarzelen hé!
Wat een leuke kleuren!
Komen ze van bij een fokker?

Veel plezier met kijken. Knaagdieren zijn zowiezo leuker om naar te kijken dan om vast te houden. En met zo'n mooi hok, moet dat geen probleem zijn. :biggrin2:
Door CindyMayella
pearlsofpassion schreef:Wat leuk! :D
Wat een leuke kleuren!

Veel plezier met kijken. Knaagdieren zijn zowiezo leuker om naar te kijken dan om vast te houden. En met zo'n mooi hok, moet dat geen probleem zijn. :biggrin2:
pearlsofpassion schreef:Wat leuk! :D
Wat een leuke kleuren!

Mn jongste heeft 6 jaar geleden het 1ste koppeltje gekregen (moest ff nakijken, was 6 jaar geleden), heb zelf kort daarna nog 2 koppels erbij gehaald.... Helaas vanwege omstandigheden, heb ik 3 jaar later afstand moeten doen van ze (bij 2 koppels 1 overleden, dus moesten opnieuw gekoppeld worden), moest eerst zelf weer de oude zijn, voordat ik weer 100% voor ze kon zorgen....
Ik heb deze 2 bij de fokster gehaald, waar aan ik de anderen heb afgestaan..... Dus weet dat het een goede fokster is.....

De kleinste is pas gister voor het eerst op mn hand geweest (zelfs uit dr holletje gekomen, al die tijd durfde ze niet tevoorschijn te komen), maar helaas had de andere alle pitjes al uit mn hand gehaald :biggrin2: ..... en... de andere dame heb ik ook gister voor het eerst met mn duim een beetje kunnen aaien; ze zat op mn hand een pitje te eten en toen kon ik heel voorzichtig met mn duim aaien :D .... overigens komt deze dame pas sinds 2 dg uit mn hand eten en zit ze ook op mn hand om het pitje op te peuzelen....
Moet er wel heel erg aan wennen dat deze 2 moeilijker hand tam te krijgen zijn; het eerste koppeltje was daar erg makkelijk in (de 2 andere koppels waren een vader en zoon, dus zij waren het gewend).... en nu moet ik meer geduld hebben.....

Ik had in eerste instantie ook al namen bedacht: de honing kleur: Honey en de Burmees: Bee .... Maar ik twijfel of ik dat nu wel leuke namen vind :-[ ... nou ja, ik kijk wel of ik nog iets anders kan verzinnen ;) ..... ik zal een dezer dagen in ieder geval een foto plaatsen van het hok; van de dames zelf zal nog wel een tijdje duren ;) ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door