Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
#337021
Mag je een hond elke dag yoghurt/biogarde geven of kan dat tot een "overdosis" leiden?
Nina vindt biogarde namelijk heeeeeeerlijk ze krijgt het regelmatig als toetje, na haar KVV (meestal Carnibest, soms aangevuld/afgewisseld met wat vlees en bot.) :P
Door Peet
#337062
Ik geef hier ook praktisch elke dag yoghurt of biogarde als toetje. Makkelijk om de primeval doorheen te mgen en ze vinden het heerlijk.

Volgens mij is het geen probleem hoor.
Door Truus
#337071
Oja, yogurt of biogarde vinden ze hier ook als toetje heerlijk :D Ze mogen altijd de schaaltjes uitlikken :-[ ;D
Laatst gewijzigd door Truus op ma 20 jun 2005, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#337076
Truus schreef: Ze mogen altijd de achaaltjes uitlikken :-[ ;D
en dan hup terug de kast in ;D :P
Door Truus
#337080
Peet schreef: en dan hup terug de kast in ;D :P
Hoe weet jij dat ??? ??? ??? ;D
Door Anneke V
#337102
Onze hond kreeg ook bijna dagelijks zijn portie volle yoghurt....Totdat hij het opeens niet meer lustte.. ::)

Volgens mij kan het geen kwaad & is het zelfs goed voor de darmflora :)
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#337131
Peet schreef: Ik geef hier ook praktisch elke dag yoghurt of biogarde als toetje. Makkelijk om de primeval doorheen te mgen en ze vinden het heerlijk.

Volgens mij is het geen probleem hoor.
Hoi,

Wat is primeval? ???

Ken lust geen yogurt, kan ik er iets doorheen doen
zodat ie het wel eet?
Ik wil het niet door zijn cb mengen want de kans is groot dat ie dat dan ook helemaal niet meer eet. :P
Laatst gewijzigd door Poedelpret op ma 20 jun 2005, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#337135
Is dit een goed merk?

Er zijn heel veel van dit soort gewrichtsmiddelen
dat je door de bomen het bos niet meer ziet!

Ken loopt pas sinds hij bij ons is (7 maanden) trappen en hij is natuurlijk al 9 jaar. Zou ik dit preventief kunnen geven?
Door Audrina
#337138
Tja, voor de ene hond werkt het wel, voor de andere niet. Bij 2 van de 3 honden hier in huis werkt het i.i.g. niet. Je zou een pakje van 500 gram kunnen bestellen en het dan een paar weken kunnen proberen. Duurt meestal wel een paar weken voordat je ziet of het werkt.
Door Peet
#337139
Ik vind Primeval bij Beau beter werken dan Gluosamine preparaten. Maar dat is bij iedere hond weer anders.

Voor een hond van 9 kan je het gerust preventief gebruiken. Maar je zou dus ook Glucosamine kunnen geven. Aan jou de keus :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door