Hier een kleine, maar evengoed fijne. Moyra was zaterdag ineens heel erg kreupel. Nu aan de pijnstilling en het lijkt de goede kant op te gaan.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Maar niet op een donderdag dan heWat dacht je van aanstaande dinsdag?dat is nog steeds mijn vrije dag...
Ik werkte altijd samen met 1 iemand en als die dan het werk minder leuk vind drukt toch best een grote stempel op je eigen plezier in het werk.
Kim_S schreef: Wat dacht je van aanstaande dinsdag?Gezellig!!
constance.blokzijl schreef:Gezellig!!Ja hoor, ik kom ‘s middags
Geloof dat ik er alleen de ochtend ben, ik heb in de middag OR overleg in de Meern
Ronald schreef:Rijd je in de avondspits in Leeuwarden, krijg je gewoon voorrang van een lieftallige dame in een Peugeot!Rij je in de avondspits in Leeuwarden, wordt er gezellig gezwaaid door een man met een baard!
Ronald schreef:Rijd je in de avondspits in Leeuwarden, krijg je gewoon voorrang van een lieftallige dame in een Peugeot!
Kaela schreef:
Rij je in de avondspits in Leeuwarden, wordt er gezellig gezwaaid door een man met een baard!
constance.blokzijl schreef:Uiteraard....Ik heb je toch nog wel gezien gister hoor! Jij mij alleen niet
Kim_S schreef: Ik heb je toch nog wel gezien gister hoor! Jij mij alleen nietReed ik zeker net weg? Sorry!
constance.blokzijl schreef:Reed ik zeker net weg? Sorry!Nee je was op TV
Ik had OR vergadering in De Meern.