Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
eelke schreef: Arm in zak werkt helaas niet goed, dan klappert mn elleboog alsnog. Bij last lijken mn spieren de kracht niet de hebben om de boel normaal op zn plek te houden zeg maar. Nou ja, ooit wordt het wel weer beter hoor ;)
Das jammer. Beterschap :-*
Door Eef+Stippels
zurca schreef: En stomme baas en stomme hond, wat ik daar zo ergelijk aan vind is dat zulke personen verder nergens last van hebben...gaan naar huis, doen hun ding maar de mensen en honden die ze tegen komen kunnen nog lange tijd last hebben van hun stomme gedoe >:( :-X
Precies.
Door eelke
Nou ja, dat weet ik niet, als het de eerste keer van die hond was kan ik me ook wel voorstellen dat die baas nu ook niet meer zo relaxt wandelt... maar goed, verschil blijft wel dat zijn hond zijn verantwoordelijkheid is, en dat wij dus in ieder geval echt niks aan dit gedoe konden doen, zij wel...

Andere klaag, bijna vakantie, waar is de zon? ::)
Door hannabelgje
Gisteren hadden Zoë en ik examen level 2 van detectie. Bij de eerste ronde hadden we een fout terwijl dat eigenlijk niet mag. We hebben toch ons diploma en nu voelt het alsof we dat niet verdient hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
Ik hield even de haspel in mijn slechte hand, omdat ik Shad een koekje wou geven toen hij aan kwam stuiven. Stuift hij langs me af. Klap op mijn verkeerde schouder en dat doet au. En mezelf al twintig keer vervloekt. Ik leer het ook nooit....
Door Anne in Zweden
Grr, het sneeuwt weer. Sinds gisteren is er twintig cm sneeuw gevallen, en het sneeuwt nog steeds, en de buum komt pas met de sneeuwschuiver langs als het ophoudt met sneeuwen, wat betekent dat mijn hondjes en ik nu door twintig cm sneeuw moeten waden. Gisteren, toen er nog maar een cm of vijf lag, heb ik de handschuiver voor me uit geduwd zodat we een paadje hadden, maar dat is met twintig cm ook niet meer te doen. Grrr.

Verder een knuffel voor iedereen met echte problemen ::) , qua gezondheid of anderszins.
Door - pien -
hannabelgje schreef:Gisteren hadden Zoë en ik examen level 2 van detectie. Bij de eerste ronde hadden we een fout terwijl dat eigenlijk niet mag. We hebben toch ons diploma en nu voelt het alsof we dat niet verdient hebben. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oeps, dat voelt dubbel. Maar dan denk ik (heel simpel) dat Zoë het wél kán en dat jullie daarom je diploma hebt gekregen.
Siberienne schreef:Ik hield even de haspel in mijn slechte hand, omdat ik Shad een koekje wou geven toen hij aan kwam stuiven. Stuift hij langs me af. Klap op mijn verkeerde schouder en dat doet au. En mezelf al twintig keer vervloekt. Ik leer het ook nooit....
Niet boos zijn op jezelf :-*
Anne in Zweden schreef:Grr, het sneeuwt weer. Sinds gisteren is er twintig cm sneeuw gevallen, en het sneeuwt nog steeds, en de buum komt pas met de sneeuwschuiver langs als het ophoudt met sneeuwen, wat betekent dat mijn hondjes en ik nu door twintig cm sneeuw moeten waden. Gisteren, toen er nog maar een cm of vijf lag, heb ik de handschuiver voor me uit geduwd zodat we een paadje hadden, maar dat is met twintig cm ook niet meer te doen. Grrr.

Verder een knuffel voor iedereen met echte problemen ::) , qua gezondheid of anderszins.
Hè...het zal er heel mooi uitzien maar ik hoop toch dat het snel stopt met sneeuwen!

Ik zou vandaag met Gabi naar Jyoti in Heemskerk. Zit ik in de auto, startklaar om het adres in te voeren, TomTom nergens te vinden. Nou is mijn geheugen een ramp...dus ik bel meneer Coen (die nét even níet voor de klas stond gelukkig) en opeens begint me iets te dagen. We hadden een leenauto (want ik had na 3 weken al een deuk in de nieuwe toet gemaakt :-[ ) en toen had ik de TomTom daarin gelegd voor als we die in die 2 dagen reparatie nodig hadden. Ik kan mijn telefoon niet gebruiken als routeplanner en de route uitprinten en onderweg lezen leek me geen goede optie :-X Ik heb snel de afspraak afgebeld en ben met de mannen naar het bos gegaan...dat hoort dan weer in het gelukstopic :)
Op weg naar huis even doorgereden naar de schadeboer om de TomTom te halen. Pfff....
Door Anne in Zweden
Klaag ik eens een keertje mee in dit topic, heb ik weer te vroeg gejammerd. ::) De buum had vanochtend al sneeuw geruimd met de tractor toen ik buiten kwam, zelfs onze oprit had hij sneeuwvrij gemaakt. En tien minuten na mijn klaag hier kreeg ik een app van een bevriend Nederlands echtpaar hier uit de buurt, dat ze eraan kwamen met sneeuwsschuivers om te helpen; ze dachten, Anne zit helemaal alleen in de sneeuw, we zullen d'r effe een handje helpen. Zo lief, zulke spontane acties! #gaatnaargeluksmomentjestopic
Door constance.blokzijl
Anne in Zweden schreef:Klaag ik eens een keertje mee in dit topic, heb ik weer te vroeg gejammerd. ::) De buum had vanochtend al sneeuw geruimd met de tractor toen ik buiten kwam, zelfs onze oprit had hij sneeuwvrij gemaakt. En tien minuten na mijn klaag hier kreeg ik een app van een bevriend Nederlands echtpaar hier uit de buurt, dat ze eraan kwamen met sneeuwsschuivers om te helpen; ze dachten, Anne zit helemaal alleen in de sneeuw, we zullen d'r effe een handje helpen. Zo lief, zulke spontane acties! #gaatnaargeluksmomentjestopic
Ach welnee, dat is waarom dit topic er is, klagen helpt!

OT;
Ik moet Eem moutainbike vinden voor ‘ff’ mijn collega’s hebben me overgehaald voor een super sportief evenement. Op de dag zelf wordt alles geregeld door het bedrijf (incl een goede moutainbike) maar het is fijn om af en toe te oefenen in de bossen met de dames. Maar vind er maar eens 1 die ik kan lenen.... blijkbaar is racefietsen hipper maar dat is toch minder handig in het bos.
Pffff heb steeds meer spijt dat ik ja heb gezegd, 2 lussen 7 km hardlopen en 2 lussen km fietsen en tussendoor nog allerlei sportieve opdrachten, waar ben ik aan begonnen....
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Ach welnee, dat is waarom dit topic er is, klagen helpt!

OT;
Ik moet Eem moutainbike vinden voor ‘ff’ mijn collega’s hebben me overgehaald voor een super sportief evenement. Op de dag zelf wordt alles geregeld door het bedrijf (incl een goede moutainbike) maar het is fijn om af en toe te oefenen in de bossen met de dames. Maar vind er maar eens 1 die ik kan lenen.... blijkbaar is racefietsen hipper maar dat is toch minder handig in het bos.
Pffff heb steeds meer spijt dat ik ja heb gezegd, 2 lussen 7 km hardlopen en 2 lussen km fietsen en tussendoor nog allerlei sportieve opdrachten, waar ben ik aan begonnen....
:biggrin2: :biggrin2: Tsja... belofte gedaan he? Je kan de mijne wel lenen ik kan er voorlopig toch niet op rijden :-\ (kan mijn stuur niet vasthouden)

OT
As zondag gaan we een boom planten in het gedenkboek voor mijn vader. Hardstikke mooi idee, maar ik zie er zoooo tegenop. Ook omdat het met allemaal mensen tegelijk is en dus niet alleen met onze familie. En toen kwam vanmorgen op mijn spotify playlist Chef’s special langs en had ik het helemaal niet meer :'( :'( pfffffff

En ik kom thuis, is de meneer terwijl hij met de mannen liep belaagd door 3 loslopende honden en is hij achterover op de grond geklapt en is het tuig van Shad doorgebeten. Verder geen schade (ook niet bij de JRT die maar bleef komen...) maar man man voorlopig wandel ik weer even niet relaxt.

Gelukkig bijna vakantie.
Door constance.blokzijl
Siberienne schreef:
:biggrin2: :biggrin2: Tsja... belofte gedaan he? Je kan de mijne wel lenen ik kan er voorlopig toch niet op rijden :-\ (kan mijn stuur niet vasthouden)

OT
As zondag gaan we een boom planten in het gedenkboek voor mijn vader. Hardstikke mooi idee, maar ik zie er zoooo tegenop. Ook omdat het met allemaal mensen tegelijk is en dus niet alleen met onze familie. En toen kwam vanmorgen op mijn spotify playlist Chef’s special langs en had ik het helemaal niet meer :'( :'( pfffffff

En ik kom thuis, is de meneer terwijl hij met de mannen liep belaagd door 3 loslopende honden en is hij achterover op de grond geklapt en is het tuig van Shad doorgebeten. Verder geen schade (ook niet bij de JRT die maar bleef komen...) maar man man voorlopig wandel ik weer even niet relaxt.

Gelukkig bijna vakantie.
Inderdaad belofte gedaan Afbeelding aanbod is lief, maar wordt denk ik een uitdaging om de fiets is Zwolle te krijgen.

Succes alvast voor zondag, dat zijn altijd pittige dingen.

Meneer hopelijk niet te veel last? Allebei in de lappenmand wordt het wel een hele uitdaging met S2
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Inderdaad belofte gedaan Afbeelding aanbod is lief, maar wordt denk ik een uitdaging om de fiets is Zwolle te krijgen.

Succes alvast voor zondag, dat zijn altijd pittige dingen.

Meneer hopelijk niet te veel last? Allebei in de lappenmand wordt het wel een hele uitdaging met S2
Ja da’s inderdaad een ding, Zwolle is wel ver ;)...

Bij meneer gaat het wel en ik heb nog 1 goede arm. Gelukkig gaan we op vakantie naar Noorwegen in midden van nergens, kan S2 de poten strekken want daar kunnen ze los op de heuvel achter het huis. Maar dat hoort niet in het klaagtopic.

Ik zal wel blij zijn als we er zijn...
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Ik hield even de haspel in mijn slechte hand, omdat ik Shad een koekje wou geven toen hij aan kwam stuiven. Stuift hij langs me af. Klap op mijn verkeerde schouder en dat doet au. En mezelf al twintig keer vervloekt. Ik leer het ook nooit....
Shit wat balen! :-*

Mij gaat dat ook zo hoor. Ik probeer me nu aan te wennen dingen, bijv de flexi's, tussen mijn benen te klemmen als ik mijn goede hand vrij moet hebben.

Ook beterschap voor ml.
Schrikken zeg.
Door Kaio
20190310_174025.jpg
20190310_174025.jpg (5.54 MiB) 1694 keer bekeken
Ik zeg f*ckzooi
Er woont al maanden niemand en ML zit morgenvroeg in vliegtuig en we komen net thuis. Feest ::)
Door Kim_S
Ow ruk!! :o

Heeft het zo gestormd daar?? Hier niks noemenswaardigs (gelukkig). Als dat hierheen komt hou ik mijn hart, uh nee, mijn dak vast :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door