Joris begint gewicht te verliezen. Ik heb geprobeerd om hem meerdere keren per dag te voeren, maar dat is geen succes. De hoeveelheden die bij dan krijgt verzadigen hem niet. Komt neer op 4x 50-60 gram. Ik ga nu proberen of 2x daags wat oplevert, "s ochtend een 75 gram en 's avonds de rest .
Hij weegt nu 12,5 kg, absoluut niet weinig, maar zijn bespiering verdwijnt in rap tempo en zijn ribben zijn heel goed te voelen.
Hij loopt ook slecht, niet alleen links voor maar ook rechts achter, omdat hij daar compenseert. Fysio is nu gericht op verlichting, verhelpen is niet mogelijk. Als ze dat probeert zie je dat hij nog slechter loopt. Hij heeft de compensatie gewoon echt nodig.
Maar hij gaat nog graag mee wandelen, het liefst 6-7 x per dag. Lekkere rond slenteren door de buurt, beetje loeren en water drinken. Daaruit concludeer ik dan weer dat de pijn voor hem te doen is.. Hij drinkt echt veel... En nu met de overvloedige regen waant hij zich in het paradijs!! Overal water..... Hoewel ik het het liefst een beetje aan banden leggen, smelt ik als hij heel verheerlijkt in de sloot staat te drinken en zo zielsgelukkig kijkt.
Als ik naar hem kijk voelt het nog wel comfortabel en daar houden we ons maar aan vast, maar ik voel wel dat het af begint te kalven. Dus plukken we elke dag, genieten van elk moment, vinden alles goed en nemen we hem 99% van de tijd mee als we weggaan.
15528581346977303018307177783678.jpg (3.39 MiB) 3046 keer bekeken