Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
CindyMayella schreef:Da’s ook errug lekker :D ....
Vertel dat maar aan meneer pien, van die boerenkool ;D ;D ;D
Hij eet het wel, maar niet van harte :-X maarja, het zit in de groentetas.
Hmm, we kunnen 2 groentes opgeven waar we een vervanging voor willen...ik geloof nu dat het tijd is om boerenkool op te geven daarvoor :D

Vanavond pasta met pesto van veldsla en peterselie :)
Door koekje
Gister hadden de kinders een broodje knakworst met een komkommer. Ik home made noedelsoep; met erin dunne noedels, droge gewelde shiitakes, komkommer, gekookt ei in plakjes, chilivlokken en geroosterd sesamzaad.
De kinders aten ook een toetje: Griekse yoghurt van de Jumbo.
Door El_Kato
Ik heb ooit eens een lasagne gemaakt met boerenkool en gerookte zalm weet zo even niet meer waar het recept vandaan kwam maar dat was verrassend lekker!

Wij hadden gisteren de indo spareribs van http://www.eetspiratie.nl. De bedoeling was van de BBQ maar door het akelige weer werd het de slowcooker. Anders maar ook erg lekker en ze vielen bij het bezoek ook erg in de smaak :)
Door eelke
Ik dacht, laat ik eens wat maken. Dus het wordt;

Pulledpork wraps vooraf.
Spareribs met mais, coleslaw en gepofte aardappel.
Frambozen - marshmellow cheescake. In theorie dan, want er klopt niks van het recept dus ik deed uiteindelijk maar een dotje. (er staat bv. Klopt de rest van de slagroom. En dan; verwarm de rest van de slagroom. Dat kan al niet hé :???: ).
Door CindyMayella
eelke schreef:Ik dacht, laat ik eens wat maken. Dus het wordt;

Pulledpork wraps vooraf.
Spareribs met mais, coleslaw en gepofte aardappel.
Frambozen - marshmellow cheescake. In theorie dan, want er klopt niks van het recept dus ik deed uiteindelijk maar een dotje. (er staat bv. Klopt de rest van de slagroom. En dan; verwarm de rest van de slagroom. Dat kan al niet hé :???: ).
Lekker!!!! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door