Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hope
Overigens heeft meneertje nu 30mg gehad en geen 40.. Hij weegt precies 30 kilo en dan zou hij 40 mogen maar omdat hij meestal minder nodig heeft van medicijnen zijn we begonnen met 30. Als dat voldoende zou zijn dan zijn de kosten ook weer wat lager.
Door sella
Ik moet mijn spook van 44 kg voor 230 euro in laten spuiten. Een lagere dosis in januari was geen succes en was toen ook best boos op de vervangend dierenarts. Ja het scheelde de helft, maar 3 dagen later moest er nog een prik in en de hele maand apequel en hij zag af. Dat is het allerergste.
Een hond die zo heftig reageert ga je de tweede spuit niet meteen minderen.
Ik hoop ook voor shay en voor de portomonee dat hij straks van iedere net geen 4 weken naar 7-8 weken gaan, wat betekend dat we het veel meer onder controle hebben voor hem.
Die stomme mijten kan ik uit mijn huis proberen te weren, maar buiten, die kruiden, oa bijvoet en paardebloem en die halsband parkiet en de duiven buiten die kan ik niet wegtoveren dus hoop dat de imuuntherapie wat doet.
Door Hope
Hij gaat goed!

Ik durf met zekerheid te zeggen dat het werkt. Het is dat we een mooi schema hebben om de apoquel af te bouwen maar ik zou het ook zonder aandurven. Wat een rust!
Bij apoquel zagen we dat het geen 24 uur werkte. Een uurtje of 22. Aangezien je niet midden in de nacht op wil staan voor een jeukende hond waren we in de ochtend altijd zo snel mogelijk met voeren en die pil geven. Nu kan ik gewoon rustig eerst mijn dreumes aankleden!

Nu hopen dat het 6 maanden werkt ::) ;)
Door Pauline
Hope schreef:Hij gaat goed!

Ik durf met zekerheid te zeggen dat het werkt. Het is dat we een mooi schema hebben om de apoquel af te bouwen maar ik zou het ook zonder aandurven. Wat een rust!
Bij apoquel zagen we dat het geen 24 uur werkte. Een uurtje of 22. Aangezien je niet midden in de nacht op wil staan voor een jeukende hond waren we in de ochtend altijd zo snel mogelijk met voeren en die pil geven. Nu kan ik gewoon rustig eerst mijn dreumes aankleden!

Nu hopen dat het 6 maanden werkt ::) ;)
:groupwave2: :daisy:

We hopen mee!
Door Hope
Ik heb gebeld met Eersel, morgen gaan we stoppen met apoquel.
Hij kreeg vanmorgen een halve en hij is zó heerlijk rustig. Hij is "anders". Het is echt niet zo dat hij altijd jeuk had maar nu zien we toch wel echt een andere hond. Hij loopt minder op en neer in huis en hij krabt gewoon NIET. Ook niet, zoals op apoquel, toch nog wel af en toe.

We hopen dat het minstens 3 weken werkt en dat het ook zonder apoquel even goed werkt. Als dat zo is dan gaat hij absoluut niet meer terug op iets anders maar krijgt hij gewoon cytopoint. Duur? Ja. Maar vooralsnog is het iedere euro waard.
Door Lizzy
Ik hoop ontzettend dat het met Cytopoint alleen ook zo goed blijft gaan. Duimen op TURBO. En ja, al werkt het "maar" vier weken, als je daarmee een andere hond hebt....!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door