Poging 3... (zou ik het ooit leren)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Spikkelneus
- 5-sterren

Poging 3... (zou ik het ooit leren)
Bij ons in opvang voor een doodzieke kennis, die noodgedwongen 3 van haar 6 honden moet herplaatsen.
Het is een podenco teefje, 3 jaar oud, 8 kilo. Als iemand hier op BP interesse heeft, dan hoor ik het graag! Ze is een beetje hyper (wordt al beter na een paar dagen hier), maar ongelofelijk lief. Het is een echte pod - zodra de neus buiten de deur is, is ze op jacht. Loslopen is dus ook geen optie, tenzij op veilig omheind terrein. Binnen is ze gewoon rustig. Ze loopt nu nog overal achter me aan, maar dat doen alle honden die nieuw zijn, dat stopt vanzelf na een paar weken.
Het is een podenco teefje, 3 jaar oud, 8 kilo. Als iemand hier op BP interesse heeft, dan hoor ik het graag! Ze is een beetje hyper (wordt al beter na een paar dagen hier), maar ongelofelijk lief. Het is een echte pod - zodra de neus buiten de deur is, is ze op jacht. Loslopen is dus ook geen optie, tenzij op veilig omheind terrein. Binnen is ze gewoon rustig. Ze loopt nu nog overal achter me aan, maar dat doen alle honden die nieuw zijn, dat stopt vanzelf na een paar weken.
Re: Poging 3... (zou ik het ooit leren)
Eh ...had je niet een groot huis en een grote tuin ?
Hopelijk heeft ze snel een permanent thuis.
Zo'n droppie, die moet snel een huisje.

- Spikkelneus
- 5-sterren

Tja, van mij mag ze blijven, maar ik woon hier niet alleen...… Het eet bijna niks en ze neemt ook nauwelijks ruimte in, dus eigenlijk merk je er niet zoveel vanKaio schreef:Eh ...had je niet een groot huis en een grote tuin ?![]()
Spikkelneus schreef:Tja, van mij mag ze blijven, maar ik woon hier niet alleen...… Het eet bijna niks en ze neemt ook nauwelijks ruimte in, dus eigenlijk merk je er niet zoveel van![]()
Zoals ooit iemand zei die "2" schapen kocht volgens zijn vrouw, ach die paar extra die ik erbij koop heeft ze toch niet gelijk in de gaten , en dan zitten ze er al een tijd
Oh jee.......... Ze is wel errrrug leuk! (nee nee, ik zit vol). Ik zie een 3de *fail* aan komen 
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ze is dol op mannen, dus ze blijft niet helemaal onopgemerkt. Als manlief thuis is, zit ze op zijn schoot.....Kaio schreef:je merkt er bijna niks van dus
![]()
Zoals ooit iemand zei die "2" schapen kocht volgens zijn vrouw, ach die paar extra die ik erbij koop heeft ze toch niet gelijk in de gaten , en dan zitten ze er al een tijd
Dat is wel gunstigSpikkelneus schreef:Ze is dol op mannen, dus ze blijft niet helemaal onopgemerkt. Als manlief thuis is, zit ze op zijn schoot.....
Hopelijk gaat hij nog overstag.
Wel goed voor de balans in mannelijke/vrouwelijke energie... 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Bij dezen verklaar ik de derde 'fail' als een feit.Spikkelneus schreef:Ze is dol op mannen, dus ze blijft niet helemaal onopgemerkt. Als manlief thuis is, zit ze op zijn schoot.....
+1Anne in Zweden schreef:Bij dezen verklaar ik de derde 'fail' als een feit.
Anne in Zweden schreef:Bij dezen verklaar ik de derde 'fail' als een feit.
- Charlie Angel
- Moderator
Anne in Zweden schreef:Bij dezen verklaar ik de derde 'fail' als een feit.
Wel echt een schatje ook zeg!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, 3 teefjes, 4 reuen. Alle 4 de heren zijn ook bijzonder van haar gecharmeerd. Nou de heer des huizes nogRaaf schreef:Wel goed voor de balans in mannelijke/vrouwelijke energie...