Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Lizzy schreef:Shoes.jpg

Ik moest gelijk aan ons denken, aan ons barfootshoelopers :biggrin2: :biggrin2:
Crisis, kun je daar op lopen?
Ik denk inderdaad dat ik very consious over mijn voeten wordt, blaar 1 tot x zal ik vast voelen ( na dat de pijn van struikelen met die dingen gedaald is ) ;D
Door Kaio
Doranto schreef:De schoenlengte is wel goed maar hij is te smal.
Wat ik uit de melding op de DHL-site opmaak is dat ze de zending nog helemaal niet ontvangen hebben van Deutschepost. De schoenen zijn als 2 afzonderlijke zendingen verstuurd, maar wel op dezelfde dag dus dat is best wel vreemd.
Oo te smal. Volgens mij zag ik ook ergens dat ze ook brede modellen hadden ( ik vind de gewone al breed )

Volgens mij heeft DHL alleen een seintje gekregen dat er een verzending aankomt, maar zijn die schoenen nog niet afgeleverd. Moet je inderdaad achteraan want normaal gesproken zit er niet zoveel tijd tussen.
Door src_esther
Doranto schreef:De schoenlengte is wel goed maar hij is te smal.
Te smal? Goh. Heel veel te smal of zou "Service no. 2: Making your barefoot shoes half a size wider" genoeg zijn? Halve maat is echter niet veel. Hopelijk komt er een goede oplossing.
Door doranto
src_esther schreef:Te smal? Goh. Heel veel te smal of zou "Service no. 2: Making your barefoot shoes half a size wider" genoeg zijn? Halve maat is echter niet veel. Hopelijk komt er een goede oplossing.
Ze zaten gewoon overal te strak. Ook was er heel moeilijk in te komen, terwijl de veters niet losser konden. Ik denk niet dat daar iets aan te doen is, tenzij ze ook bredere zolen hebben en dat denk ik niet. Ze zouden het bovenleer natuurlijk ruimer kunnen maken, maar de zool is dan alsnog te smal.
Door src_esther
Doranto schreef:Ze zaten gewoon overal te strak. Ook was er heel moeilijk in te komen, terwijl de veters niet losser konden. Ik denk niet dat daar iets aan te doen is, tenzij ze ook bredere zolen hebben en dat denk ik niet. Ze zouden het bovenleer natuurlijk ruimer kunnen maken, maar de zool is dan alsnog te smal.
Nee, dat klinkt niet alsof de "service 2" daarvoor een oplossing is en voor zo'n behandeling zou het ook niet nodig zijn terug te sturen want NL schoenmakers kunnen dat ook.
Gaan jullie 1 maat groter proberen?
Door doranto
src_esther schreef:Nee, dat klinkt niet alsof de "service 2" daarvoor een oplossing is en voor zo'n behandeling zou het ook niet nodig zijn terug te sturen want NL schoenmakers kunnen dat ook.
Gaan jullie 1 maat groter proberen?
De lengte was goed, dus langer zou niet goed zijn. Bovendien was het de grootste maat :P . Ja ja, ml. leeft op grote voet ::)
Door doranto
Surprise! Zojuist worden de andere schoenen bezorgt :D . Dan klopt er dus niets van de info op de DHL-site. Maar ja, beter zo dan andersom! De schoenen passen goed, maar ze zijn inderdaad een beetje stugger dan wat ik gewend ben van de joe nimble.
Door Lizzy
Kaio schreef:Crisis, kun je daar op lopen?
Ik denk inderdaad dat ik very consious over mijn voeten wordt, blaar 1 tot x zal ik vast voelen ( na dat de pijn van struikelen met die dingen gedaald is ) ;D
Nee :biggrin2:
Nee, vroeger wel, heel lang geleden. Maar nu zou ik omvallen denk ik :biggrin2: . Denk dat ik de schoenen niet eens aankrijg! Ik heb zulke brede voeten gekregen, mijn vriendin zegt dat ik "hobbit voetjes" heb gekregen van dat barefoot lopen.
Door hannabelgje
Lizzy schreef:
Nee :biggrin2:
Nee, vroeger wel, heel lang geleden. Maar nu zou ik omvallen denk ik :biggrin2: . Denk dat ik de schoenen niet eens aankrijg! Ik heb zulke brede voeten gekregen, mijn vriendin zegt dat ik "hobbit voetjes" heb gekregen van dat barefoot lopen.
Ja ongelooflijk hè. Ik pas gewoon niet meer in mijn ecco's. Veel te strak. Ik loop wel op skechers sneakers. Die zijn super licht en buigzaam. Daar zit memory foam in. Niet bepaald barefoot maar als ik heel de dag moet lopen is dat zalig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
Lizzy schreef:
Ik moest gelijk aan ons denken, aan ons barfootshoelopers :biggrin2: :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Als ik ze verkocht zou ik het ook zeggen... belachelijk eigenlijk he? Het is eigenlijk de moderne versie van voetjes afbinden.
Ik moest hieraan denken:
https://www.doktersophakken.nl

Daar kwam wel her en der wat commentaar op....maar als ik heel eerlijk ben loop ik in de winter ook nog steeds wel op nette en (te) smalle schoenen ::) op mijn werk. Ik heb nog wat werk te doen :biggrin2:
Door Kaio
Doranto schreef:Surprise! Zojuist worden de andere schoenen bezorgt :D . Dan klopt er dus niets van de info op de DHL-site. Maar ja, beter zo dan andersom! De schoenen passen goed, maar ze zijn inderdaad een beetje stugger dan wat ik gewend ben van de joe nimble.
Leuke verassing zo toch :D
Door Kaio
Joepie mijn peesplaatontsteking/ voetspoor is weer terug.
Nu kan ik nergens meer op lopen,... standaard adviezen zijn steunzolen he, maar daar kreeg ik het ook mee. En nu dus weer. Zucht had gehoopt dat het weg zou zijn en blijven na een hele tijd barefoot te lopen. Het ging ook lang goed...
Door Lizzy
Kaio schreef:Joepie mijn peesplaatontsteking/ voetspoor is weer terug.
Nu kan ik nergens meer op lopen,... standaard adviezen zijn steunzolen he, maar daar kreeg ik het ook mee. En nu dus weer. Zucht had gehoopt dat het weg zou zijn en blijven na een hele tijd barefoot te lopen. Het ging ook lang goed...
Gatverdamme! Hoe kan dat nou weer??? Heb je wel genoeg je oefeningen gedaan? (ik klink net als mijn moeder nu :biggrin2: ).
Door fransbulletje
Kaio schreef:Joepie mijn peesplaatontsteking/ voetspoor is weer terug.
He getver dat is wel heel vervelend..
Dat wordt wel heel lastig want wat moet je nu.
Ik had er ook last van met steunzolen en nu met barefoot niet meer, hoop maar dat het zo blijft.
Sterkte
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door