Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Doranto schreef:Toevallig kreeg ik 28/12 bericht dat ze het gingen verzenden. Op de site van DHL is tot nu toe alleen te zien dat het pakket is aangemeld maar het zal inderdaad druk zijn deze dagen.
Dat zal vandaag dan ook niet meer veranderen, aangezien vandaag alles eerder sluit, zeker in duitsland.

Ben ook benieuwd had een mail gehad dat het 12 dagen ging duren, maar ja in deze tijd van het jaar kan dat wel eens wat langer duren, dat is gewoon maar zo dan he
Door src_esther
Kaio schreef:Dat zal vandaag dan ook niet meer veranderen, aangezien vandaag alles eerder sluit, zeker in duitsland.

Ben ook benieuwd had een mail gehad dat het 12 dagen ging duren, maar ja in deze tijd van het jaar kan dat wel eens wat langer duren, dat is gewoon maar zo dan he
Ja, dat zal inderdaad wat langer duren. Vrachtwagens mogen ook nog altijd niet op zon- en feestdagen de snelweg op in Duitsland toch? Wordt dan waarschijnlijk eind van de week of begin volgende week.
Door doranto
Kaio schreef:Kijk nou wat de post kwam brengen
20190103_133759.jpg
En? Wat vind je ervan in het 'echt'? Ik heb zojuist nog even op de site van de DHL gekeken en daar staat nu :"Die Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet". Dat zal 'm deze week dus niet meer worden, maar ik zit er niet dringend op te wachten, dus dat maakt niets uit.
Door Kaio
Doranto schreef:En? Wat vind je ervan in het 'echt'? Ik heb zojuist nog even op de site van de DHL gekeken en daar staat nu :"Die Auslands-Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet". Dat zal 'm deze week dus niet meer worden, maar ik zit er niet dringend op te wachten, dus dat maakt niets uit.
Ligt eraan waar dat pakketcentrum ligt, dichtbij nl grens?

De schoenen zijn breed, dat viel me het eerst op. Hadden voor mijn lage wreef niet breder gemoeten. Ze zijn ook heel wat stugger dan mijn merrells ( maar dat zijn officieel ook sportschoenen) . Qua maat vallen ze echt niet klein nee, eerder wat groot.
Ik heb ze net even aangedaan en even op gestaan en gelopen en ze zitten wel goed zo ver ik nu kan beoordelen( ik heb nu weer enorme pijn aan mijn voeten wat ik nou eenmaal met regelmaat heb, hormonaal + restant peesplaatontsteking, maar dat ze nu dus al goed zitten is een goed teken hoor ) .
Door doranto
Kaio schreef:Ligt eraan waar dat pakketcentrum ligt, dichtbij nl grens?

De schoenen zijn breed, dat viel me het eerst op. Hadden voor mijn lage wreef niet breder gemoeten. Ze zijn ook heel wat stugger dan mijn merrells ( maar dat zijn officieel ook sportschoenen) . Qua maat vallen ze echt niet klein nee, eerder wat groot.
Ik heb ze net even aangedaan en even op gestaan en gelopen en ze zitten wel goed zo ver ik nu kan beoordelen( ik heb nu weer enorme pijn aan mijn voeten wat ik nou eenmaal met regelmaat heb, hormonaal + restant peesplaatontsteking, maar dat ze nu dus al goed zitten is een goed teken hoor ) .
Nee, bij de Tsjechische grens (Neumark). Het heeft dus nog wat kilometertjes voor de boeg...
Fijn dat ze in ieder geval goed zitten! Dat ze wat stugger zijn, is ook hoe ze eruit zien vind ik. Maar aangezien het leer is, verwacht ik dat ze met het dragen soepeler zullen worden. De 'Evolution' (die ik besteld heb) zagen er wat minder stevig uit. Ik ben benieuwd!
Door Kaio
Dit zijn ook de evolutions ;)
Ja het voelt als nieuw leer dat wordt nog wat soepeler meestal. Maar blijft natuurlijk stugger en zwaarder dan zo'n merrel. Niet dat deze zwaar is in vergelijking met normale schoenen.
Door doranto
Kaio schreef:Dit zijn ook de evolutions ;)
Ja het voelt als nieuw leer dat wordt nog wat soepeler meestal. Maar blijft natuurlijk stugger en zwaarder dan zo'n merrel. Niet dat deze zwaar is in vergelijking met normale schoenen.
Oh? Ik dacht dat dat de 'performa' serie was?
Door Kaio
Doranto schreef:Oh? Ik dacht dat dat de 'performa' serie was?
Eh ....nu Weet ik zelf niet meer welke het was ;D ok blondt ::) :P
Als ik de foto 's op de website bekijk, zou het inderdaad de performa kunnen zijn , gezien het leer
Door src_esther
Kaio schreef:Kijk nou wat de post kwam brengen
Afbeelding
Voor jou net niet te ruim, bij mij zie je niets van de onderliggende lip. Is dit met dunne of dikke sok? Bij mij maakt dat vaak best veel verschil.
Door doranto
Zojuist de schoenen van ml. ontvangen die ik op de site: senmotic-shoes.eu had besteld. Helaas passen ze niet en moeten dus worden terug gestuurd. Er zat geen informatie bij de zending hoe ik dat moet doen, dus heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Van de schoenen die ik dezelfde dag voor mezelf via de andere site: senmotic-shoes.com heb besteld heb ik nog helemaal niets gehoord. Ook is er van deze zending op de site van DHL nog steeds geen verdere informatie zichtbaar dan: "Wir erwarten Ihre Sendungsdaten in Kürze". :-\ ...Daarover gelijk dus ook maar even een vraag gesteld.
Door src_esther
Doranto schreef:Zojuist de schoenen van ml. ontvangen die ik op de site: senmotic-shoes.eu had besteld. Helaas passen ze niet en moeten dus worden terug gestuurd. Er zat geen informatie bij de zending hoe ik dat moet doen, dus heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Balen dat de schoenen niet passen. Te klein? Voor terugzenden moet je ook een mailtjes sturen, zie info over terugzenden: https://www.senmotic-shoes.com/return/ (engels) of https://www.senmotic-shoes.eu/ruecksendung/ (duits).
Doranto schreef:Van de schoenen die ik dezelfde dag voor mezelf via de andere site: senmotic-shoes.com heb besteld heb ik nog helemaal niets gehoord. Ook is er van deze zending op de site van DHL nog steeds geen verdere informatie zichtbaar dan: "Wir erwarten Ihre Sendungsdaten in Kürze". :-\ ...Daarover gelijk dus ook maar even een vraag gesteld.
Neumark kan, vandaaruit zou het naar Köln moeten gaan (binnen een werkdag). Goed dat je even gemaild hebt.
Door doranto
src_esther schreef:Balen dat de schoenen niet passen. Te klein? Voor terugzenden moet je ook een mailtjes sturen, zie info over terugzenden: https://www.senmotic-shoes.com/return/ (engels) of https://www.senmotic-shoes.eu/ruecksendung/ (duits).

Neumark kan, vandaaruit zou het naar Köln moeten gaan (binnen een werkdag). Goed dat je even gemaild hebt.
De schoenlengte is wel goed maar hij is te smal.
Wat ik uit de melding op de DHL-site opmaak is dat ze de zending nog helemaal niet ontvangen hebben van Deutschepost. De schoenen zijn als 2 afzonderlijke zendingen verstuurd, maar wel op dezelfde dag dus dat is best wel vreemd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door