O, en om ook even een 2018-verslagje te geven:
Dit is hopelijk het laatste jaar dat we 2 huizen hebben. Ik hoop binnen een paar weken te kunnen melden dat de verkoop van ons oude huis rond is. Maar zover zijn we helaas nog niet, dus ook begin 2019 blijft nog spannend.
Verder gaat het met de kindertjes gelukkig heel goed, zowel thuis als op school. Oudste dochter mag in augustus naar het gymnasium, wie had dat gedacht! Ze is 1 van de besten in haar klas bij Duits. En dat voor een “allochtoon”. Ik ben echt supertrots op haar. Jongste dametje mag in augustus eindelijk naar de “grote school”, dus die kan zich straks ook uitleven
Manlief heeft (met het oog op een te financieren restschuld binnenkort) weer een baan(tje). Het valt hem best zwaar, maar tot nu toe lukt het hem wel. Dat is fijn, had ik niet gedacht dat het hem nog eens zou lukken om “voor een baas” te werken, gezien zijn hele slechte ervaringen en burn-out. Trots dat hij het toch maar doet.
En ik zelf... heb een pittig jaar achter de rug qua werk. Er zijn dingen gebeurd waar ik veel stress van heb (gehad). Heb daardoor denk ik toch wel tegen een burn-out aan gezeten, maar het gaat nu de laatste weken wel weer wat beter. Ik heb besloten dat het voortaan echt anders moet gaan qua werk, en ben nu tijdens mijn vakantie aan het bedenken hoe ik dat mijn baas ga melden. Hopelijk lukt het allemaal zoals ik het wil gaan doen.
2019 wordt hopelijk een heel fijn jaar voor ons. De potentie is er in ieder geval!!