Wij gaan hangen en met de hondjes Netflixen

Hier blaffen de honden af en toe op hele extreem harde knallen. Gek genoeg alleen als wij beneden zijn, 's nachts als wij op bed liggen gaan er bommen af en daar reageren ze dan niet op

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik ga doen net als de afgelopen 1,5 week; etenBij 'de klok' moest ik gelijk denken aan dit filmpje: https://www.sixoclock.tv/video-arjen-lu ... th-meyers/ (rond minuut 3)
Hier rustig aan. We zijn nu de oliebollen aan het bakken. Verder lekker voor de tv met gezelschap, hapjes eten, wachten tot het 0.00 is, vuurwerk afsteken (stooom zit ik dus weer in mijn eentje binnen met de hondjes) (omdat ik er bang voor ben want die honden willen best naar buiten
) en dan slapen.
Joep laten we voor het donker in de polder nog even goed uit, dan houdt ie het wel vol tot na 12'en.
Ingeborg1958 schreef:Wij met gezelschap thuis. Kommetje soep,lekkere broodjes, hapjes en oliebollen.
Geen hondjes meer, maar de vogels dek ik goed af voor het donker wordt.
Laika schreef:Wij blijven (net zoals we de laatste 2 jaar iedere dag doen) thuis. TV kijken kan niet, maar we luisteren naar onze eigen opgenomen trip down memory lane.TV kijken kan niet? Ik word nieuwsgierig
Aan het eind van de avond gaat dan ook nog de vuurwerk cd op repeat. In het begin zachtjes, om 12 uur zo hard dat het buitenlawaai niet meer opvalt.
Aiuto merkt niets meer van vuurwerk, Seven is niet bang en dat willen we graag zo houden. Ooit een doodsbange hond gehad, vreselijk.
Het vervelendste van oud en nieuw vind ik het verplichte laat opblijven. Heb een slechte nacht achter de rug en een knallende koppijn.