Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Alle familie verplichtingen zitten erop, nog lekker vijf dagen vrij dacht ik gisteravond. Lekker thuis. Ben ik al de hele nacht aan het overgeven. Voel me zo ziek als een hond...Wat balen!
Siberienne schreef:Alle familie verplichtingen zitten erop, nog lekker vijf dagen vrij dacht ik gisteravond. Lekker thuis. Ben ik al de hele nacht aan het overgeven. Voel me zo ziek als een hond...Nou, ik geef je een hand.
Eef+doggies schreef:
Elk jaar gezeur met de energiemaatschappij![]()
Ik stap jaarlijks over en het gaat altijd mis met de vooruitbetalingen die ze blijven incasseren. Ook duurt het 2 maanden voor ze de eindafrekening eindelijk klaar hebben. En maar blijven afschrijven terwijl ik geld terug moet krijgen en al bij een andere leverancier zit (en betaal).
Op e-mails reageren ze niet, maar ik krijg wel binnen 2 dagen na stornering van het onterecht geincasseerde bedrag een dringende e-mail of ik even per direct alsnog ga betalen
Eef+doggies schreef:Beterschap, Eelke!Ik zou maar eens beginnen met alle mails en andere communicatie te verzamelen, met datum en uitleg.
Inmiddels ook een aanmaning gekregen over het bedrag dat ze onterecht hebben geincasseerdMaar nog geen enkele reactie op mijn e-mails. Ook al een klacht ingediend, maar daar hoor je ook niets van.. Jaarrekening is er ook nog steeds niet en daar mogen ze max 2 mnd voor nemen, daar zijn we al voorbij.
Een half uur in de wacht gezeten en toen maar opgehangen. Pffffff...
Maar er wordt me zo wel 40,- aanmaningskosten in rekening gebracht
-Annemarie- schreef:Beterschap voor alle zieken!Ik heb het begin december gehad, ben nu pas weer wat opgeknapt.
Kleine klaag: nieuwe laptop gekocht, reageert de letter 'f' al als mijn vinger er los op ligt. Komt er overal een 'f' voor te staan.![]()
Heb natuurlijk alles al geïnstalleerd en gepersonaliseerd, ruim twee uur bezig geweest. Hoop dat het snel minder wordt, anders ga ik hem toch terug brengen.
hannabelgje schreef:Voor Zoë alprazolam gehaald en daar moest ik gisteren al mee beginnen. Ze wordt er extreem onrustig van en dat is nu juist niet de bedoeling. Dus maar weer mee gestopt. Nu maar weer uitzingen morgenavond.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
dinky89 schreef:Beterschap voor de zieken en sterkte met de bange beestjes!
Hier ook nog geen officiële overeenkomst binnen voor de periode 1 januari tot 1 juli..... Zal er morgen ook wel weer achteraan bellen.
Siberienne schreef:Ze krijgt al een week of 2 puur nervo. Dat helpt ook wel een stuk. Daar gaan we maar gewoon mee door.
Wat naar!
Spot mijn hypere husky heeft wel baat bij Puur Rust maar daar moet je ook wat langer mee bezig zijn... misschien voor volgend jaar? Sterkte ermee!
Ik zou/wil/moet 2 januari beginnen met mijn nieuwe werk maar heb nog geen officieel contract binnen en dan ben ik niet verzekerd. Is niet handig. Dus morgen maar eens in de telefoon gaan klimmen. Grrr.
Maag gaat wel beter hoewel de honger nog niet overhoudt. Ik kom in ieder geval niet aan van deze kerstvakantie. Maar dat hoort niet in het klaagtopic. Of misschien welwant ik mocht nog wel wat aankomen.