Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ik heb vakantie!

En bij mijn afscheidsrondje op mijn huidige werkplek te horen krijgen dat ik zo'n fijne en prettige collega was, dat ze de samenwerking prettig vonden en dat mijn bijdrages heel waardevol werden gevonden. Dat doet toch deugt.

En de jonge-dokters-in-opleiding hadden een cadeau voor me gekocht omdat ze mijn begeleiding zo fijn hadden gevonden.

Ik heb even een traantje weg gepinkt. Juist na alle gedoe op de vorige werkplek is dit echt balsem voor de ziel :) :) :)
Door Ronald
Wat een leuke berichten allemaal! Doet een mensch goed!

Mijn bijdrage (en dat mag je toch ècht wel een geluksmomentje noemen):
Vanmorgen laatste gesprek met de ARBO arts gehad. Vanaf 1 januari 2019 is deze jongeman weer helemaal 100% beter gemeld!
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Ik heb vakantie!

En bij mijn afscheidsrondje op mijn huidige werkplek te horen krijgen dat ik zo'n fijne en prettige collega was, dat ze de samenwerking prettig vonden en dat mijn bijdrages heel waardevol werden gevonden. Dat doet toch deugt.

En de jonge-dokters-in-opleiding hadden een cadeau voor me gekocht omdat ze mijn begeleiding zo fijn hadden gevonden.

Ik heb even een traantje weg gepinkt. Juist na alle gedoe op de vorige werkplek is dit echt balsem voor de ziel :) :) :)
Wat fijn :)
Geniet van je vakantie en hopelijk bevalt je nieuwe baan net zo goed!

Gefeliciteerd, Ronald!
Door dinky89
Gisteren naar de ikea geweest voor een bureaustoel voor vriendlief zijn verjaardag. Thuisgekomen met niet alleen een bureaustoel voor hem maar ook eentje voor mijzelf. Vanmorgen zonder moeite en zonder hulp in elkaar gezet. Heerlijk :cool:
Hiervoor moest ik het doen met een 'stefan' van ikea van 10 jaar oud ;D
Door koekje
Vandaag wat later in de ochtend gingen kleuter en ik snel naar boven om aan te kleden, want ik wilde voor de middagdut grote boodschappen gaan doen. Kleuter maakte meneer wakker en vroeg helemaal uit zichzelf of hij op de baby's wilde passen. En toen zei hij ja! Dus toen hebben we rustiger aangedaan, baby's dreumessen daarna aan de tiet in slaap laten vallen en daarna lekker met de kleuter uitgebreid boodschappen gedaan en de bakfiets volgewinkeld. Zo konden we ook naar het kruidvat voor een grote voordeeldoos kontendoekjes. Kan ik weer konten vegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door