Kuma heeft een paar dagen achter elkaar gezwommen en veel met Balou gestoeid. Ze had bij haar oog een wondje van een tandje van Balou. Dat zat echt bijna op haar 3e ooglid. Nou geirriteerd oog voor een paar daagjes, niks aan de hand zou je denken. Eergisteren begon haar andere oog ook ietsje mee te doen en gisteren vond ik haar oren warm aanvoelen. 's Avonds maar een keertje schoongemaakt met specicare, want ik was bang voor een oorontsteking en vandaag weet ik het zeker.....Een beginnende oorontsteking....Ze schud ook af en toe met haar kop en haar oren voelen warm...
Ik maak nu maar de oren 3 maal daags schoon met specicare, hopelijk kan ik het zo de baas worden. Is dat vaak genoeg? Voor haar oogjes hebben we weer de optilan uit de kast getrokken...Kan ik nog wat anders doen?
Ze zit ook heel dicht tegen een loopsheid aan denk ik. Zal er niets mee te maken hebben denk ik toch? Ze ruikt me een partij vies onder haar staart en de reuen beginnen haar meer dan alleen maar een lief pupje te vinden