Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Eef+doggies schreef:
Ja, ook apart idd.
Ik gok een combinatie van beide..
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Gisteren moest ik weg en voelde mij al niet zo prettig, zag er tegenop, vriendlief daardoor ook niet zo ontspannen . Toen vriendlief meeliep naar de auto en Charlie dus even alleen zat werd hij gelijk onrustig.
Dus onze emotie is ook erg belangrijk.
Door Eef+Stippels
Charlie Angel schreef:Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Gisteren moest ik weg en voelde mij al niet zo prettig, zag er tegenop, vriendlief daardoor ook niet zo ontspannen . Toen vriendlief meeliep naar de auto en Charlie dus even alleen zat werd hij gelijk onrustig.
Dus onze emotie is ook erg belangrijk.
Daarom laat ik het liefst mijn man meegaan en Bella vasthouden bij de tig artsen die we met haar al hebben bezocht. Hij is veel chiller dan ik en ik wil mijn stress niet op haar overbrengen.

Twee geluksmomentjes: de sportschoenen die ik heb besteld kwamen binnen en passen me :D Dat is echt uitzonderlijk. En ze zijn nog roze ook :biggrin2:

Daarnaast moest ik de Millers nagelknipper voor de hondjes opnieuw bestellen, want Amazon had me een gebruikte en kapotte toegestuurd. En nu heb ik hem voor 13,50 incl verzending, ipv 17,50 :)
Door Kaela
CindyMayella schreef:Ik wil ook :'( :-\ ...... alvast veel plezier ;) :-*
Er zijn nog kaartjes! In tegenstelling tot het concert in de arena die binnen een paar minuten uitverkocht was.
Door Charlie Angel
Eef+doggies schreef:Daarom laat ik het liefst mijn man meegaan en Bella vasthouden bij de tig artsen die we met haar al hebben bezocht. Hij is veel chiller dan ik en ik wil mijn stress niet op haar overbrengen.

Twee geluksmomentjes: de sportschoenen die ik heb besteld kwamen binnen en passen me :D Dat is echt uitzonderlijk. En ze zijn nog roze ook :biggrin2:

Daarnaast moest ik de Millers nagelknipper voor de hondjes opnieuw bestellen, want Amazon had me een gebruikte en kapotte toegestuurd. En nu heb ik hem voor 13,50 incl verzending, ipv 17,50 :)
Groot gelijk om dan inderdaad je man het te laten doen hoor. Daar heeft Charlie dan weer een groot vertrouwen in mij, dus dat is geen probleem.

Geniet van je roze sportschoenen. :D

Gefeliciteerd Karin, dat wordt leuk!
Door Pauline
Mijn grote hondenliefje kwam nog even langs als herinnering op Facebook. Fb weet vast niet dat hij nog dagelijks genoemd wordt. :biggrin2:

3 jaar geleden op het Rozendaalse Veld, mijn kanjer Joep:
FB_IMG_15454019473312518.jpg
FB_IMG_15454019473312518.jpg (284.14 KiB) 1822 keer bekeken
Bijlagen
IMG_20181221_152337.jpg
IMG_20181221_152337.jpg (5.56 MiB) 1818 keer bekeken
Door Pauline
En het volgende geluksmomentje kwam daarna, mijn andere hondenliefje die zo genieten kan van "niets" en heerlijk uitgezakt kan slapen
IMG_20181221_152337.jpg
IMG_20181221_152337.jpg (5.56 MiB) 1807 keer bekeken
Door Pauline
En omdat 3x scheepsrecht is was dit ook een geluksmomentje
eddepet.jpg
eddepet.jpg (157.06 KiB) 1805 keer bekeken
;D ;D ;D ;D ;D ;D

58 wordt hij in februari, maar volwassen en serieus, dat gaat nooit meer lukken. En dan ineens realiseer je je dat je zovele hebt om onwijs veel van te houden, ondanks dat wat je ook mist (vooral omdat je er zoveel van gehouden hebt). Dat is geluk hebben!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door