Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elise
We hebben zaterdag om 12 uur afgesproken bij Corine. We zijn een stuk of 4 mensen ;D
Ik heb alvast een bestelling doorgegeven aan Corine, maar zal geen probleem zijn om nog meer te bestellen.
Door Helen
[quote="Elise"]
We hebben zaterdag om 12 uur afgesproken bij Corine. We zijn een stuk of 4 mensen ;D
Ik heb alvast een bestelling doorgegeven aan Corine, maar zal geen probleem zijn om nog meer te bestellen.
[/quote]

Oh, jammer, ik kan de hele dag niet ontdekte ik net en mijn man moet tot 1700 uur werken die zaterdag.....balen.
Door natali
Elise je hebt een pbtje terug ;D, cathelijn klopt het dat ik aan jouw geen pbtje kan sturen? kan jij mij er wel een sturen? kunnen we tijd en plaats afspreken oke? ;)
Door Cathelijn
[quote="natali"]
Elise je hebt een pbtje terug ;D, cathelijn klopt het dat ik aan jouw geen pbtje kan sturen? kan jij mij er wel een sturen? kunnen we tijd en plaats afspreken oke? ;)
[/quote]
inmiddels opgelost :D
Door Elise
Pfft na 1 uur en 45 minuten was ik er dan eindelijk :o
Dus heb jullie allemaal gemist, maar heb nog wel even Eva haar honden kunnen bewonderen :D
Door Cathelijn
[quote="Elise"]
Pfft na 1 uur en 45 minuten was ik er dan eindelijk :o
Dus heb jullie allemaal gemist, maar heb nog wel even Eva haar honden kunnen bewonderen :D
[/quote]
oh, dan heb ik je net gemist! Jammer hoor!
Wat een verkeer, ik ben pas net weer thuis :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door