Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hier krijgen ze de snacks van de dierenwinkel..... maar ze krijgen 1x per dag een snack (waar ze minimaal 5 minuten op moeten knagen, al heeft Saar em altijd sneller op dan Appie), de ene dag een wat grotere, de andere dag een kleinere.... oh, ik mag niet liegen ;) , ze krijgen na de laatste wandeling ook nog een klein stukje long.... Verder krijgen ze eigenlijk alleen 2x per dag hun eten (na de ochtendwandeling en om half 6).....
De grootste beloning is de leverworst van de keurslager, mooier kan ik het niet maken. De baas is er ook dol op en ik zeg er ook geen nee tegen, dus een halve leverworst dat lukt wel in een week.

Verder krijgt Joris allerhande gedroogde snacks, maar ik droog niet zelf. Koop ze wel zelf. :P :D

Kaas is ook altijd goed, maar gewone brokjes of koekjes enz. eet hij zelden. Hij neemt ze keurig aan om ze vervolgens uit te spugen. Hij heeft een hele zak zalmsnacks van Henne opgegeten en vond het heerlijk. Nadat ik 10 zakken had gekocht, wilde hij ze niet meer eten. ::) ::) ::) En dat gaat zo ver dat hij niets wil eten als de snacks erbij in een zakje hebben gezeten. Echt.... hoezo teckel..... :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Pauline op di 04 dec 2018, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een voedseldroger en droog dus zelf snacks. Naast de voedseldroger heb ik veel hulpgereedschappen om eea zo snel mogelijk klaar te maken. Vleesmolen, diverse mallen, meat cruncher en accu jerky gun. Ik droog zwaan, gans, hert, paard, hart, antilope, ree, lama, kipfilet, kalkoen, koolvis, geelhaar, pens.
Ik droog ook zelf. Ik heb van die siliconen mini ijsblokvormpjes (160 vierkantjes in 1 traytje). Daar doe ik zelfgedraai gehakt van bijvoorbeeld hert in. Dat vries ik even op, druk het uit de vormpjes op de trays van de droger en voila, duizenden mini snoepjes om de mannen mee te belonen. :D
Ik ben heel slecht... Ik koop gewoon een zak brokken, verschillende smaakjes. :-[
Ik heb een beloningsmix klaar staan in een potje. Als ons blok kaas bijna op is, haal ik wat uit het potje en snijd ik de kaas op en dat gaat in mijn dagelijkse beloningstas. Soms droog ik een frikandel of rodi-worst en gooi ik dat er ook in. Het is dus wel een beloningsmix + ::)
Ik ben denk ik 2 uur per week bezig (gemiddeld he) met het vlees van de honden, ik werk 30u per week, heb een huishouden, klus in huis (vandaag bv voorstrijk in trappengat) en probeer een studie te halen. Met het tempo waarop hier beloningssnoepjes soms verdwijnen (klein handje op de grond bij passeren van andere honden) heb ik gewoon echt geen tijd/zin om alles zelf te drogen... :-[
MillyMol schreef:Ik droog ook zelf. Ik heb van die siliconen mini ijsblokvormpjes (160 vierkantjes in 1 traytje). Daar doe ik zelfgedraai gehakt van bijvoorbeeld hert in. Dat vries ik even op, druk het uit de vormpjes op de trays van de droger en voila, duizenden mini snoepjes om de mannen mee te belonen. :D
Kun je hier eens een foto van maken? Of heb je een link?
Fenixjuh schreef:Kun je hier eens een foto van maken? Of heb je een link?
https://www.ebay.com/itm/96-150-160-Cav ... i4_ZFwdSYA

Maar is echt kleing 0,5 bij 0,5 cm houdt je over. Voor een border dus echt enorm klein.

Kan je beter/ook deze nemen https://www.ebay.com/itm/Grid-Divider-T ... Rq-O0i5DSw

Ten eerste hoeven deze niet opnieuw de vriezer in, mdm/kvvkan je zo uitsmeren (ik gebruik een kleine plamuurmes hiervoor) en zijn een stuk groter ongeveer 1cm bij 1cm en 0,3mm dik.
MillyMol schreef:Ik droog ook zelf. Ik heb van die siliconen mini ijsblokvormpjes (160 vierkantjes in 1 traytje). Daar doe ik zelfgedraai gehakt van bijvoorbeeld hert in. Dat vries ik even op, druk het uit de vormpjes op de trays van de droger en voila, duizenden mini snoepjes om de mannen mee te belonen. :D
Waar koop je die trays?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door