Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Kaio schreef:De wasmachine net weer aangezet, dat is een heel erg geluksmomentje eigenlijk :D Maar waardoor die stuk was, heel erg waarschijnlijk alsnog door de kelder overstroming die we gehad hebben. Helaas ligt de trommelmotor op dezelfde hoogte.... Dus of alles goed gaat....En daarnaast staat een droger van nog geen jaar oud :-X en alle vriezers, bedoel als het in die pomp is gelopen dan ook die andere apparaten op dezelfde hoogte......Dat krijg je niet meer verhaald een half jaar of nog langer later....
Denk dat we een verhogers maken projectje in het leven gaan roepen. ::) alleen heeft meneer Kaio geen tijd, en ook niet vrij tussen kerst en oud/nieuw. En het was sowieso iets te veel rollercoaster hier de laatste periode. Dus soms is het iets te veel op ons tandvlees lopen zo. :-\
En dan nog een 1000 a 2 aan terugslagbeveiliging uit gaan geven .... Ach ja we houden de economie zo wel draaiende ::)
Zo ik moest weer de klagen over die k*t kelder overstroming. Zo hehe, lucht op, alle :puke: is er weer uit. :biggrin2:
Klagen is soms gewoon nodig. Wat een nasleep heb je van zoiets hè. :(
Kwam laatst deze tegen: https://www.monteuropafstand.nl/default.aspx Hoop dat het niet meer nodig is. :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Too schreef:>:(
Waarom kan ik toch niet doorslapen
Ellendig is dat hè. Ik word meestal tussen drie en vier wakker, om dan lekker te gaan liggen malen. :-X Slaap je om een uur of zes eindelijk in, gaat een uurtje daarna de wekker weer. ::)
Na vier of vijf van zulke nachten ben ik meestal zó moe dat ik wel weer een nachtje doorslaap. :D
Door CindyMayella
-Annemarie- schreef:
Ellendig is dat hè. Ik word meestal tussen drie en vier wakker, om dan lekker te gaan liggen malen. :-X Slaap je om een uur of zes eindelijk in, gaat een uurtje daarna de wekker weer. ::)
Na vier of vijf van zulke nachten ben ik meestal zó moe dat ik wel weer een nachtje doorslaap. :D
Bij mij is dit meer regelmaat dan uitzondering..... zodra ik mn bed uit ben geweest om te plassen, slaap ik niet meer en zit ik om 6 uur al beneden.... zo slopend :-\ ...... het in slaap vallen gaat nu wel beter (lag eerst een uur of twee wakker, om daarna maar een uur of 3 te slapen... zal wel aan de wintertijd liggen)..... maar zo vroeg wakker zijn en blijven >:( :( ...... uiteindelijk, na een weekje ofzo, slaap ik wel door, 2 nachten, om daarna weer opnieuw te beginnen..... pfffff.... word er zo moe van..... en dan ‘s avonds om een uur of 8 mn ogen niet meer open kunnen, omdat ik omval van de slaap :-[ .....
Door Kaio
CindyMayella schreef:Bij mij is dit meer regelmaat dan uitzondering..... zodra ik mn bed uit ben geweest om te plassen, slaap ik niet meer en zit ik om 6 uur al beneden.... zo slopend :-\ ...... het in slaap vallen gaat nu wel beter (lag eerst een uur of twee wakker, om daarna maar een uur of 3 te slapen... zal wel aan de wintertijd liggen)..... maar zo vroeg wakker zijn en blijven >:( :( ...... uiteindelijk, na een weekje ofzo, slaap ik wel door, 2 nachten, om daarna weer opnieuw te beginnen..... pfffff.... word er zo moe van..... en dan ‘s avonds om een uur of 8 mn ogen niet meer open kunnen, omdat ik omval van de slaap :-[ .....
Jij had ook last van stress gerelateerde klachten he. Dit hangt ermee samen. Maar als je dus je stress klachten straks weet te verminderen gaat dit ook wil weer beter :-* tijdens mijn burn-out/ depressie had ik ook veel klachten met slapen , die zijn vanzelf beter geworden nadat de stress uit mijn lijf ging.
Door Eef+Stippels
constance.blokzijl schreef:Dank Eef+doggies. Sterkte met je schouder, hopelijk gaat dat snel beter!
Achteraf vraag ik me dan af waarom ik zo vreselijk zenuwachtig was, was er bijna ziek van. Eigenlijk best een aardige man, heel rustig dus prettig. Alles heel keurig uitgelegd wat hij deed en wat hij zag op de bitewings. Over een half jaar mag ik terug komen.

Vanavond had Harry een klaag; vuurwerk is eng, en 1 harde klap is heel eng, maar de 2e is gewoon paniek.... En ik begreep zijn paniek ook nog wel want het deed al zeer aan mijn oren, laat staan zijn oren..... Dat beloofd nog wat de komende periode.
Dankjewel! Ik hoop het ook.

Fijn dat het gelukt is om te gaan en het meeviel!

Knuffel voor Harry, vuurwerk is ook stom.
Door Mandarijn
Kaio schreef:De wasmachine net weer aangezet, dat is een heel erg geluksmomentje eigenlijk :D Maar waardoor die stuk was, heel erg waarschijnlijk alsnog door de kelder overstroming die we gehad hebben. Helaas ligt de trommelmotor op dezelfde hoogte.... Dus of alles goed gaat....En daarnaast staat een droger van nog geen jaar oud :-X en alle vriezers, bedoel als het in die pomp is gelopen dan ook die andere apparaten op dezelfde hoogte......Dat krijg je niet meer verhaald een half jaar of nog langer later....
Denk dat we een verhogers maken projectje in het leven gaan roepen. ::) alleen heeft meneer Kaio geen tijd, en ook niet vrij tussen kerst en oud/nieuw. En het was sowieso iets te veel rollercoaster hier de laatste periode. Dus soms is het iets te veel op ons tandvlees lopen zo. :-\
En dan nog een 1000 a 2 aan terugslagbeveiliging uit gaan geven .... Ach ja we houden de economie zo wel draaiende ::)
Zo ik moest weer de klagen over die k*t kelder overstroming. Zo hehe, lucht op, alle :puke: is er weer uit. :biggrin2:
Wat je ook kunt doen onder je apparaten is een plastic pallet. Dat heb ik thuis onder de vrieskast staan. Dsn kun je het verhoog project even uitstellen

Afbeelding
Door Fenixjuh
Mijn laptop deed al een halfjaar stom, sinds 2 weken is hij overleden....
Omdat ik echt een nieuwe nodig had mooie black friday aanbieding gezien. Ik kon ff niet bij mijn geld, want: laptop kapot. Vriendje heeft hem besteld, wel 5 keer gevraagd of ze hem dan echt meteen kwamen brengen, vriendje zei van wel, dus maar op 'meteen bezorgen' geklikt, want ik zou deze week alleen donderdag thuis zijn.
Krijg ik meteen een mailtje met: ivm black friday komen we 2 dagen later, boos media markt gebeld: 'nee, de functie ophalen in de winkel hebben we vanwege de acties uitgeschakeld maar ze komen gewoon op zondag bezorgen'. Niet dus. En maandag was de bezorger te laat (en ik niet thuis) dus gisteren eerste bezorging (en ik niet thuis) dus zouden ze vandaag weer proberen tussen 13.00u en 15.30u of ik kon een andere bezorgtijd kiezen.
Ik moest vandaag 4 uur werken, dus ik vroeg op, kom om 12.15u thuis, bezorger gemist :'(
Nou kan ik hem bij gods gratie morgen na 16.00u ophalen aan de andere kant van de stad, maar niet met de auto want het is betaald parkeren....

Ik heb een hekel aan Black friday, ik heb een hekel aan postbezorgers en ik heb een hekel aan een kapotte laptop :'(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door dinky89
Ik klaag met je mee. Ik ben thuis gaan werken ivm bezorging pakket tussen 11:00 en 15:00. Het is inmiddels 15:00 uur geweest en nog geen spoor van een bezorger...
Ook voetbaltickets voor zondag zijn vertraagd en worden nu maar dag voor wedstrijd in hotel afgeleverd door black friday.
Gisteren toen ik aan het werk was zou er bezorger aan deur zijn geweest volgens track&trace maar nergens een briefje. Krijg flashback naar paar jaar terug met DHL dat er ook werd beweerd bezorger aan deur geweest terwijl ik thuis was en geen briefje of bezorger gezien. Pakket werd toen bij depot 30 km verderop afgeleverd op afgelegen industrieterrein en ik had alleen een fiets ::) uiteindelijk heeft verzender het toen opnieuw verzonden met postnl en was het er dag er na.
Door eelke
Tja, het lijkt me niet de beste tijd voor online bestellingen nee. Ik dacht ook, ik koop alles voor de Sint wel online, maar me om die reden bedacht. Als het er niet op tijd is is het toch zonde.

Voortaan maar bedenken dat ik in augustus mn aankopen doe ::)
Door CindyMayella
Sinds 05.15 uur beneden klaarwakker :-[ .... was eigenlijk al om 01.00 wakker... maar ik ben maar gaan plassen... daarna af en aan geslapen en om 5 uur was ik er klaar mee.... :'( :'( .... en morgen moet ik werken :o :???: .....
Door dinky89
eelke schreef:Tja, het lijkt me niet de beste tijd voor online bestellingen nee. Ik dacht ook, ik koop alles voor de Sint wel online, maar me om die reden bedacht. Als het er niet op tijd is is het toch zonde.

Voortaan maar bedenken dat ik in augustus mn aankopen doe ::)
Gelukkig hoeft het hier niet voor de sint binnen te zijn. Gisteravond ineens rond 19.00 uur melding bezorger onderweg. Vanmorgen stond er dat bezorger nog steeds onderweg zou zijn en rond 14.00 uur vandaag in de track&trace is het gewijzigd naar dat de zending is vertraagd en bezorgmoment onbekend ::) meest vervelende vind ik niet te weten waar ik aan toe ben..... Denk dat schoonmoeder het pakket aan mag nemen omdat wij zaterdag paar dagen weg gaan.
Door Kaio
Oo wat een ellende met die pakketjes, hier in Duitsland gaat dat dus best goed, toevallig wat meer online aankopen gedaan . Zo is er weer eentje onderweg, wederom eerder dan gepland.
We hebben er weer zo eentje ( even een lachje voor iedereen die zo op een pakketje wacht :-* )
Screenshot_20181130-102042_Chrome.jpg
Screenshot_20181130-102042_Chrome.jpg (204.42 KiB) 2259 keer bekeken
Door Too
-Annemarie- schreef:Ellendig is dat hè. Ik word meestal tussen drie en vier wakker, om dan lekker te gaan liggen malen. :-X Slaap je om een uur of zes eindelijk in, gaat een uurtje daarna de wekker weer. ::)
O jij gaat echt urenlang malen... brrrrr, dat lijkt me nóg naarder.

Knettergek word je er van, de eerste anderhalf (!) uur gaan prima en daarna zijn het brokjes :half uurtje, kwartiertje wakker- veertig minuten, tien minuten wakker- enz.
Heb s ochtends wel huilend op de rand van mijn bed gezeten... zo wil je je dag niet beginnen
Door pluk
Bovenaan de afrit van de snelweg slaat m'n auto ineens af en start niet meer.
Auto geprobeerd weg te duwen, maar dat lukt dus niet. 1 man was zo lief om te helpen, verder rijdt iedereen gewoon door..
Nu wachten op de Wegenwacht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door