pearlsofpassion schreef:Das het eerste nummer op m'n cd.De juiste CD dus!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Das het eerste nummer op m'n cd.De juiste CD dus!
dinky89 schreef:Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within TempatationDaar wil ik ook nog een keer heen... gave muziek![]()
En vanmorgen begon de beveiliger op het werk dat ze mij gisteravond had gezien. Zij zei dat ze het een supersterk optreden vond ondanks dat het niet haar muzieksmaak was![]()
Overigens vonden we beide het voorprogramma niets
dinky89 schreef:Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within TempatationLeuk! Is ook niet geheel mijn smaak, al wel meer in de richting, maar ken vooral hun oude hit nog , ja weer vroeguh... oja ice queen geloof ik. Ik zou dan eerder naar nightwish gaan is nu ook deels Nederlands![]()
En vanmorgen begon de beveiliger op het werk dat ze mij gisteravond had gezien. Zij zei dat ze het een supersterk optreden vond ondanks dat het niet haar muzieksmaak was![]()
Kaio schreef:Ik heb weer een wasje kunnen draaien,Ice queen. Das begin jaren 2000. Valt niet echt onder vroeger he.en volgende zit er weer in. Ja daar kun je ook wel heel blij van worden.
![]()
Fleetwood mac is mij iets te tam vrees ik. Verder kan ik ook heel goed naar muziek van vroeguh luisteren hoor. De huidige top 40's lukken echt niet![]()
Leuk! Is ook niet geheel mijn smaak, al wel meer in de richting, maar ken vooral hun oude hit nog , ja weer vroeguh... oja ice queen geloof ik. Ik zou dan eerder naar nightwish gaan is nu ook deels Nederlands
pearlsofpassion schreef:Ice queen. Das begin jaren 2000. Valt niet echt onder vroeger he.Ok heel erg semi vroeguh dan
Dat kweelde ik wel nog eens graag mee, toen. Ik was 13 of 14 of zo. Een paar jaar later kon ik die hoge noten niet meer aan, nu zou dat wel weer lukken.
CindyMayella schreef:Ik wilde eigenlijk ff mn oogjes dicht doen..... maarre... denk dat het niet ff wordtAah lief tochimage.jpg
Siberienne schreef:Aaaah Fleetwood Mac!Ik heb Harry Styles "ontdekt" via Fleetwood Mac en dan met name Landslide wat hij in deze video samen met Stevie Nicks zingt... Prachtig! Harry maakt weer echt goede muziek, beetje fleetwood Mac soms een beetje stones, maar in ieder geval geen 13 in een dozijn. Zijn album is echt de moeite van het luisteren waard!
Landslide was in de afgelopen jaren een van mijn ‘themanummers’ zo’n liedje dat beter zegt over je je voelt dan je zelf kan![]()
En ja, volgende week top2000 stemweek!
https://www.nporadio2.nl/nieuws/24179/t ... 7-december
Ik kreeg vandaag berichtje over evt nieuw werk, in de extra info dat ze meer vakantiedagen hadden dan ik had gehoopt![]()
As donderdag nog een tweede sollicitatie, mijn sinterklaas cadeau voor mezelf dit jaar? Een baan !![]()
M@rina schreef:Ik heb Harry Styles "ontdekt" via Fleetwood Mac en dan met name Landslide wat hij in deze video samen met Stevie Nicks zingt... Prachtig! Harry maakt weer echt goede muziek, beetje fleetwood Mac soms een beetje stones, maar in ieder geval geen 13 in een dozijn. Zijn album is echt de moeite van het luisteren waard!
dinky89 schreef:Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within TempatationOh wat gaaf. Ik ben fan van Within temptation. Alleen een optreden bijwonen gaat mij helaas niet lukken. Geniet nog even lekker na.![]()
Charlie Angel schreef:Oh wat gaaf. Ik ben fan van Within temptation. Alleen een optreden bijwonen gaat mij helaas niet lukken. Geniet nog even lekker na.Nagenieten lukt zeker weer