Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Aaaah Fleetwood Mac!

Landslide was in de afgelopen jaren een van mijn ‘themanummers’ zo’n liedje dat beter zegt over je je voelt dan je zelf kan ;)

En ja, volgende week top2000 stemweek!
https://www.nporadio2.nl/nieuws/24179/t ... 7-december

Ik kreeg vandaag berichtje over evt nieuw werk, in de extra info dat ze meer vakantiedagen hadden dan ik had gehoopt :biggrin2:
As donderdag nog een tweede sollicitatie, mijn sinterklaas cadeau voor mezelf dit jaar? Een baan ! :biggrin2: :biggrin2:
Door dinky89
Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within Tempatation :)
En vanmorgen begon de beveiliger op het werk dat ze mij gisteravond had gezien. Zij zei dat ze het een supersterk optreden vond ondanks dat het niet haar muzieksmaak was :biggrin2:
Overigens vonden we beide het voorprogramma niets ;D
Door CindyMayella
dinky89 schreef:Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within Tempatation :)
En vanmorgen begon de beveiliger op het werk dat ze mij gisteravond had gezien. Zij zei dat ze het een supersterk optreden vond ondanks dat het niet haar muzieksmaak was :biggrin2:
Daar wil ik ook nog een keer heen... gave muziek ;) ....

Weet niet of dit hier hoort of bij het klaagtopic:
De dag na kerst heb ik intake gesprek bij de psychologe voor de EMDR therapie en 2 weken later de 1ste sessie... eng, bang, maar ook opgelucht dat ik word geholpen.......
Door Kaio
Ik heb weer een wasje kunnen draaien, :D en volgende zit er weer in. Ja daar kun je ook wel heel blij van worden. ;D

Fleetwood mac is mij iets te tam vrees ik. Verder kan ik ook heel goed naar muziek van vroeguh luisteren hoor. De huidige top 40's lukken echt niet :crazy2:
dinky89 schreef:Geluksmomentje van gisteren: weer een prachtig optreden van Within Tempatation :)
Leuk! Is ook niet geheel mijn smaak, al wel meer in de richting, maar ken vooral hun oude hit nog , ja weer vroeguh... oja ice queen geloof ik. Ik zou dan eerder naar nightwish gaan is nu ook deels Nederlands :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Kaio schreef:Ik heb weer een wasje kunnen draaien, :D en volgende zit er weer in. Ja daar kun je ook wel heel blij van worden. ;D

Fleetwood mac is mij iets te tam vrees ik. Verder kan ik ook heel goed naar muziek van vroeguh luisteren hoor. De huidige top 40's lukken echt niet :crazy2:

Leuk! Is ook niet geheel mijn smaak, al wel meer in de richting, maar ken vooral hun oude hit nog , ja weer vroeguh... oja ice queen geloof ik. Ik zou dan eerder naar nightwish gaan is nu ook deels Nederlands :biggrin2:
Ice queen. Das begin jaren 2000. Valt niet echt onder vroeger he. :P
Dat kweelde ik wel nog eens graag mee, toen. Ik was 13 of 14 of zo. Een paar jaar later kon ik die hoge noten niet meer aan, nu zou dat wel weer lukken. :)
Door Kaio
:biggrin2:
pearlsofpassion schreef:Ice queen. Das begin jaren 2000. Valt niet echt onder vroeger he. :P
Dat kweelde ik wel nog eens graag mee, toen. Ik was 13 of 14 of zo. Een paar jaar later kon ik die hoge noten niet meer aan, nu zou dat wel weer lukken. :)
Ok heel erg semi vroeguh dan :P :biggrin2:
Enne ik heb ze nooit aangekondigd ;D
Door M@rina
Siberienne schreef:Aaaah Fleetwood Mac!

Landslide was in de afgelopen jaren een van mijn ‘themanummers’ zo’n liedje dat beter zegt over je je voelt dan je zelf kan ;)

En ja, volgende week top2000 stemweek!
https://www.nporadio2.nl/nieuws/24179/t ... 7-december

Ik kreeg vandaag berichtje over evt nieuw werk, in de extra info dat ze meer vakantiedagen hadden dan ik had gehoopt :biggrin2:
As donderdag nog een tweede sollicitatie, mijn sinterklaas cadeau voor mezelf dit jaar? Een baan ! :biggrin2: :biggrin2:
Ik heb Harry Styles "ontdekt" via Fleetwood Mac en dan met name Landslide wat hij in deze video samen met Stevie Nicks zingt... Prachtig! Harry maakt weer echt goede muziek, beetje fleetwood Mac soms een beetje stones, maar in ieder geval geen 13 in een dozijn. Zijn album is echt de moeite van het luisteren waard!

Door Siberienne
M@rina schreef:Ik heb Harry Styles "ontdekt" via Fleetwood Mac en dan met name Landslide wat hij in deze video samen met Stevie Nicks zingt... Prachtig! Harry maakt weer echt goede muziek, beetje fleetwood Mac soms een beetje stones, maar in ieder geval geen 13 in een dozijn. Zijn album is echt de moeite van het luisteren waard!

Oh leuk, ik ga luisteren
Door Charlie Angel
Oh wat gaaf. Ik ben fan van Within temptation. Alleen een optreden bijwonen gaat mij helaas niet lukken. Geniet nog even lekker na.Afbeelding
Door dinky89
Charlie Angel schreef:Oh wat gaaf. Ik ben fan van Within temptation. Alleen een optreden bijwonen gaat mij helaas niet lukken. Geniet nog even lekker na.Afbeelding
Nagenieten lukt zeker weer :) Heb ze in de loop der jaren vaker gezien (o.a. op zwarte cross, oerrock, theatertour) en het is iedere keer weer genieten. Eerste keer live hebben ze mij echt weten te raken, was bevrijdingsfestival leeuwarden in 2003. Vlak voordat ze de cover running up that hill uitbrachten. Daarvoor had ik al wel de cd mother earth omdat ik Ice Queen zo'n lekker nummer vond ;)

Leuk om te lezen dat hier meer fans zitten :biggrin2:
Door Inge en Bono
20181128_110016.jpg
20181128_110016.jpg (3.43 MiB) 2704 keer bekeken
Cadeautje voor de meneer is gearriveerd :D veel te vroeg natuurlijk, nu moet ik het bewaren tot kerst, of misschien toch voor sinterklaas, of ik stop het direct in z'n schoen.... Ik ben zo niet goed in verassingen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door