Moksi
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Moksi
Hallo allemaal,
Omdat er nooit problemen en moeilijkheden geweest zijn met onze Moksi heb ik geen reden gezien om me aan te melden.
Wat een onzin, dus laat ik nu van me horen.
Onze ruigharige teckel is 5 jaar. Heeft rauw sinds zijn geboorte, 5de generatie.
Er valt natuurlijk heel veel te vertellen, het belangrijkste is dat hij ons laat lachen, rare trekjes. loopjes, blikken.
Het is een blij ei elke dag weer.
Ik wil jullie erg bedanken, ik heb meegelezen, grappen, grollen, en verdrietige situatie's en heb prachtige foto's gezien van jullie viervoeters.
Het is hartverwarmend hoe jullie elkaar steunen en moed geven in het leven.
Omdat er nooit problemen en moeilijkheden geweest zijn met onze Moksi heb ik geen reden gezien om me aan te melden.
Wat een onzin, dus laat ik nu van me horen.
Onze ruigharige teckel is 5 jaar. Heeft rauw sinds zijn geboorte, 5de generatie.
Er valt natuurlijk heel veel te vertellen, het belangrijkste is dat hij ons laat lachen, rare trekjes. loopjes, blikken.
Het is een blij ei elke dag weer.
Ik wil jullie erg bedanken, ik heb meegelezen, grappen, grollen, en verdrietige situatie's en heb prachtige foto's gezien van jullie viervoeters.
Het is hartverwarmend hoe jullie elkaar steunen en moed geven in het leven.
Re: Moksi
Ahhh, wat een LIEF bericht, dank je wel!!! Jij hebt je ruwharige teckel dus van een echte rauw-voer-fokker, geweldig! Toevallig van Naomi?
Groetjes, Lizzy en leuk dat je er bent! Wij zijn hier dol op ruwharige teckels en vinden foto's ook altijd erg leuk, hint

Groetjes, Lizzy en leuk dat je er bent! Wij zijn hier dol op ruwharige teckels en vinden foto's ook altijd erg leuk, hint
Van absolute Orginal inderdaad.
Ken je haar, en haar wijze van denken?
Moksi is een fantastische speurder en doet dat ook met super veel plezier in het bos als er spoor gelopen wordt.
In het gewone dagelijkse leven is het een beetje " to much".
Zoals gister liet ik hem uit staat hij ineens met een dood konijn in zijn bek. Hij haalde het uit een berg zand.
Hilarisch werkelijk waar. Ik loop ernaast
Commando los, en liet het los.
Regelmatig horen we bij de avond wandeling ' plof ' konijn tegen een auto.
Konijn schuiven we dan even opzij en halen het later op. :-)
Lekker vers !
Moksi is een fantastische speurder en doet dat ook met super veel plezier in het bos als er spoor gelopen wordt.
Zoals gister liet ik hem uit staat hij ineens met een dood konijn in zijn bek. Hij haalde het uit een berg zand.
Hilarisch werkelijk waar. Ik loop ernaast
Lekker vers !
Ja, ik "ken" Naomi. In zoverre dus: ze is ooit lid geweest van dit forum. Vroeger (heeeeeel lang geleden) volgde ik met heel veel plezier "showlijntjes" op haar website en zou ik ooit een standaard ruwharige teckel willen: dan zou ik Naomi vragen mij er een te verkopen. Ze fokt honden met karakter. Laten we zeggen: zoals zij zelfmoksi2013 schreef:Van absolute Orginal inderdaad.
Hilarisch werkelijk waar. Ik loop ernaast![]()
Lekker vers !
Welkom met Moksi
Een echte AO-teckel
Heb je ook een fotootje????
Ook ik "ken" Naomi van de showlijntjes. Die waren altijd geweldig om te lezen. Voor mij geldt ook: Mocht ik ooit weer een teckel nemen, dan alleen een van Naomi.
Ook ik "ken" Naomi van de showlijntjes. Die waren altijd geweldig om te lezen. Voor mij geldt ook: Mocht ik ooit weer een teckel nemen, dan alleen een van Naomi.
-
src_esther
- 5-sterren

- Pauline
- 5-sterren

Hai Moksi, ik loop een beetje achter.
De knappe vent in mijn avatar is Joris, 13,5 jaar oud en AO tot op het bot. Tot 2 jaar geleden samen met Joep, ook een AO.
Mijn jongens (nog één keer, just for old time sake)
Rechts Joep (broer van Kappa en Dino), links Joris.
De knappe vent in mijn avatar is Joris, 13,5 jaar oud en AO tot op het bot. Tot 2 jaar geleden samen met Joep, ook een AO.
Mijn jongens (nog één keer, just for old time sake)
Rechts Joep (broer van Kappa en Dino), links Joris.