Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
koekje schreef:Eerst 4 kinderen (eigen tweeling en eigen kleuter, kleuternichtje er ook bij) geentertaind. Daarna alle4 in de bakfiets gezet en naar stad gegaan. En aangezien tweeling te zwaar is geworden om (dubbel) te dragen, ook tweelingbuggy dwars op de bagagedrager mee.
Ik kon alleen op slakkentempo in een kleine versnelling fietsen, maar het is me allemaal wel gelukt :cool:
Dat is inderdaad GELUK!!!

Ik had je wel willen zien..... ;)
Door Siberienne
dinky89 schreef:Ik zal de mensen in Londen wel even waarschuwen voordat je komt ;D (wij gaan 1 t/m 4 december naar londen)

Wij 30nov - 3 december, het heerst :biggrin2: :biggrin2:
Door Pauline
Geluksmoment was het vandaag. Wij hebben haar van Joep & Joris naar Oss gebracht en ik krijg een ring met hondenhaar van de jongens erin. Ik ben zo superblij!!! Eerst wilde ik wachten tot onze kleine ouwe jongen er ook niet meer was, maar Eddie drong er op aan om het nu te doen (hij is erg van stel niet uit tot morgen als het vandaag ook kan en dan vooral v.w.b. genieten). En hij heeft gelijk.

De bovenste ring is het voorbeeld; de mijne wordt geel goud. Ik kan hem waarschijnlijk 5 december al ophalen, dus gaan "ze" mee naar Londen.
voorbeeld.jpg
voorbeeld.jpg (85.14 KiB) 2841 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Kan ik me voorstellen, Pauline! :)
Fijn voor je.

Ik heb een beetje hetzelfde maar dan andersom. Ik ontdek de laatste jaren steeds meer super muziek, doorgaans van net voor ik geboren werd.
Dit weekend voor een prijsje een verzamelcd van Fleetwood Mac gekocht, en ik ben er zoo blij mee! :D
Wat een heerlijk dromerige muziek.
Door Angelique
pearlsofpassion schreef:Kan ik me voorstellen, Pauline! :)
Fijn voor je.

Ik heb een beetje hetzelfde maar dan andersom. Ik ontdek de laatste jaren steeds meer super muziek, doorgaans van net voor ik geboren werd.
Dit weekend voor een prijsje een verzamelcd van Fleetwood Mac gekocht, en ik ben er zoo blij mee! :D
Wat een heerlijk dromerige muziek.

Tja, op wat uitzonderingen na was de muziek van wat decenia geleden toch kwalitatief wat beter.
Door pearlsofpassion
Angelique schreef:Tja, op wat uitzonderingen na was de muziek van wat decenia geleden toch kwalitatief wat beter.
Dat wist ik al hoor. Ben nooit fan geweest van hedendaagse muziek. Idd op een paar uitzonderingen na. Heb vb de muziek van m'n geboortejaar (88) altijd erg goed gevonden. :biggrin2: '86 zo mogelijks nog beter.
Onze openingsdans was vb 'Nothing's gonna stop us now' van Starship. Ook uit '86 als ik me niet vergis. En Pearlsofpassion is ook een album uit '86.
Maar toch doe ik de laatste jaren nog ontdekkingen. Zoals vorig jaar dat een heleboel heel goede nummers op naam van Toto staan. Ik wist voorheen enkel dat Africa van Toto was, maar dat vond ik niet speciaal goed. Maar er zijn wel tientallen andere nummers waarvan ik voorheen gewoon de uitvoerder niet wist, die plots van Toto blijken te zijn. En dan zoek ik daar verder op en leer nog een boel nummers kennen die ik nog niet kende maar ook stee goed vind. Dat zijn leuke ontdekkingen. :)
Door Pauline
Angelique schreef:Tja, op wat uitzonderingen na was de muziek van wat decenia geleden toch kwalitatief wat beter.
Nou zeg dat wel....

Fleetwood Mac mijn ultieme favoriet:

Door eelke
Fleetwood Mac komt volgend jaar naar Belgie / Nederland he. Ik zeg t maar even ;)

Mijn momentje; Joep zijn oren flappen zowat boven zijn kop tegen elkaar als ie rent, dat ziet er zo blij uit. Gisteren liep ie even wat stijf na z'n logeerpartijtje, maar vandaag ging het prima. Toch fijn, met zo'n bijna 9 jarige hond :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door