Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Angelique schreef:Het maakt mij niet uit dat ze allemaal korting geven, echte of fake, maar vernoem het niet naar een traditionle vrije dag in amerika en zeker niet als je de maandag ervoor al begint met...black friday begint bij ons nu al en zoals het kruidvat...het is bij ons de hele week black friday.

Wij zitten lekker voor de sinterklaas en kerst, noem het als winkels dan het grote sint en kerstinkoopfestijn ipv als domme schapen alles maar te willen veramerikaansen. Dan hou je meteen vast aan de eigen tradities die voor veel nederlanders zo belangrijk zijn in de periode van het jaar. Het is niet dat ik mensen geen korting of koopjes gun, want die vind ik zelf ook leuk. Maar dat genaaap van zo,n natie die zo ongeveer wel het symbool is voor de teloorgang van de mensheid vind ik gewoon ronduit storend en stompzinnig.

Heb ik het verder nog maar niet over de “hunebed highway” borden in de route 99 look die ze hier langs de n-nogwat hebben neergezet.
Die borden zag ik vorige week ook staan, echt vreselijk :-X
Door fransbulletje
Kaio schreef:Oooh mijn lieve opa beer struikelde in het bos, zwikte zijn poot op. En daarna lag hij echt wel even echt te jammeren.....arme beer, zo sneu ook :'( Daarna was het flink strompelen.
Gelukkig niet alleen dus de baas is de auto gaan halen en zo dicht mogelijk erbij gereden.
Nu dus een pijnstillertje en traumeel erin.
Opa beer gaat echt wel hard achteruit de laatste tijd :-\
Beterschap voor opa beer :-*
Door eelke
Kaio schreef:Oooh mijn lieve opa beer struikelde in het bos, zwikte zijn poot om. En daarna lag hij echt wel even echt te jammeren.....arme beer, zo sneu ook :'( Daarna was het flink strompelen.
Gelukkig niet alleen dus de baas is de auto gaan halen en zo dicht mogelijk erbij gereden. En liep ie net ietsje beter gelukkig
Ohhh, zo naar...
Door Angelique
Kaio schreef:Oooh mijn lieve opa beer struikelde in het bos, zwikte zijn poot om. En daarna lag hij echt wel even echt te jammeren.....arme beer, zo sneu ook :'( Daarna was het flink strompelen.
Gelukkig niet alleen dus de baas is de auto gaan halen en zo dicht mogelijk erbij gereden. En liep ie net ietsje beter gelukkig
Ach, arme oop. Hopelijk een klein hikje en na een goede nap weer wat beter :-*
Door Angelique
fransbulletje schreef:Die borden zag ik vorige week ook staan, echt vreselijk :-X

Dat is toch sneu die dingen, je kan je echt alleen maar afvragen......waarom...

Oh ja..volgens de bedenkers zo lekker internationaal ::) zielepietjes.
Door fransbulletje
Angelique schreef:Dat is toch sneu die dingen, je kan je echt alleen maar afvragen......waarom...

Oh ja..volgens de bedenkers zo lekker internationaal ::) zielepietjes.
Vroeg me eigenlijk af wat het toevoegt het blijft gewoon de N34 en hij wordt hierdoor niet veiliger.
Ze hadden daar beter het geld in kunnen stoppen, verbreding liefst verdubbeling.
Door pike
Ow dat is zeker sneu, moet goed zeer gedaan hebben. Dikke kunffel voor je beer, hopelijk valt het mee.
Door -Annemarie-
fransbulletje schreef:Vroeg me eigenlijk af wat het toevoegt het blijft gewoon de N34 en hij wordt hierdoor niet veiliger.
Ze hadden daar beter het geld in kunnen stoppen, verbreding liefst verdubbeling.
Nou, precies dat. Wat zijn we lekker internationaal bezig hier. En dan worden die borden ook nog eens gejat. Wie wil dat nou hebben?! :???:
Voegt echt helemaal niks toe wat mij betreft. En als je nou een hunebed zag liggen vanaf de weg dan was het wat anders. Ik heb het nog geprobeerd vanmiddag, helemaal naks te zien. :P
*einde zeurmodus* :biggrin2:

@ Kaio: sterkte met Opa beer. :bigarmhug:
Door pike
-Annemarie- schreef:Nou, precies dat. Wat zijn we lekker internationaal bezig hier. En dan worden die borden ook nog eens gejat. Wie wil dat nou hebben?! :???:
Voegt echt helemaal niks toe wat mij betreft. En als je nou een hunebed zag liggen vanaf de weg dan was het wat anders. Ik heb het nog geprobeerd vanmiddag, helemaal naks te zien. :P
*einde zeurmodus* :biggrin2:

@ Kaio: sterkte met Opa beer. :bigarmhug:
Ze moeten de af- en opritten nog aanleggen :biggrin2:
Door pike
Voor wie zijn geld nog niet kwijt is aan koopjes, geen nood: Morgen hebben we Cyber Monday :-X
Door Lizzy
pike schreef:Voor wie zijn geld nog niet kwijt is aan koopjes, geen nood: Morgen hebben we Cyber Monday :-X
What on earth is dat nou weer????

Echt he, al twee dagen staat er gewoon file voor het Stadshart hier :-X
Door koekje
Lizzy schreef:What on earth is dat nou weer????

Echt he, al twee dagen staat er gewoon file voor het Stadshart hier :-X

De online variant van Black Friday. Voor webshops enzo.
Door - pien -
Ik was Poef kwijt, hij kwam niet eten. Blijkt hij gewoon boven in de vensterbank te zitten...maar dat 'ie niet komt eten is wel raar ::)
Had net zo lekker z'n dieetvoer gemengd met een kwart pilletje tegen hoge bloeddruk en een supplement voor z'n lever...Hij is m'n grootste vreetkanis dus wat zal er met hem aan de hand zijn...?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door