Zal maar eens overschakelen naar dikkere sokken en de thermo inlegzolen ( ik heb best veel ruimte erin dus dat lukt wel )
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ik ben sinds vandaag overgestapt op mijn super warme merinowollen sokken in mijn leguano's Aktiv. En ik heb totaal geen koude voeten gehad op de fiets, terwijl ik in mijn handschoenen wel koude vingers had. Gelukkig worden er morgen betere handschoenen bezorgt!Anders heb je ook nog wel speciale regen overschoentjes voor op de fiets wanneer de flapjes onvoldoende zijn
Voor de nattigheid heb ik hopelijk ook een aardige oplossing voor op de fiets. Een regenbroek met flapjes over je voeten, voor een prikkie bij de decathlon. Is voor lopen niets, maar fietsen zal prima gaan en hopelijk werkt het. Heb het nog niet uit kunnen proberen.
pearlsofpassion schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen met Vivo Gobi Hi of andere botjes.Ik heb dat in het begin zo ervaren, maar nu zijn ze goed ingelopen en is dat probleem verholpen. Misschien kan je schoenmaker ze wat soepeler maken voor je?
Knellen die bij jullie net boven de enkel?
Ik heb de Scott 2.0 besteld en ik vraag me af of het eraan ligt dat het mannenschoenen zijn, maar ze zijn erg ruim rond de enkel. Echt te wijd. Ofwel heb ik een maat te groot, ze zitten vooraan ook wel erg ruim maar niet storend. En als ik dat rond de enkel probeer aan te passen door de veters strakker te trekken, gaan ze knellen daarboven.
Het is ook zo dat de flap vooraan, dubbelgeplooid vastgemaakt is in de schoenen. Waardoor dat punt natuurlijk dikker is en dat drukt dus ongemakkelijk. Is dat bij jullie schoenen ook zo?
Verder zijn ze erg stroef, dus echt niet soepel. Het loopt, ook door de wijde enkels, zoals strakke rubberlaarzen ipv schoenen.Vind ik niet erg aangenaam.
Nu heb ik wel de versie die een lederen tip heeft maar bovenaan eco canvas. Misschien ligt het daaraan? Dat dat eco canvas een weinig soepele stof is?
https://www.vivobarefoot.com/eu/mens/ev ... lour=Brown
De kindjes hebben ook nieuwe boots en die zijn wel geweldig. Die kinderlijn van Vivo vind ik echt een aanrader!
pearlsofpassion schreef:Niemand anders die me nog raad kan geven ivm de Vivo Gobi Hi? Er zijn toch mensen genoeg die die hier hadden? Vooral de top?Jammer dat ze zo slecht passen. Dat ze moeilijk aan of uit gaan is ook vreemd. Ik heb reviews opgezocht en vond naast veel jubel onder andere ook dit, lijkt wel wat op jouw ervaring:
Ik heb beslist dat deze zowiezo terug gaan. Zitten echt niet goed. Ze lijken meer op skibotten dan op schoenen...krijg ze ook heel erg moeilijk aan of uit, zo stroef.
Maar de vraag is nu of ik nog die Gobi Hi wil proberen of niet...
pearlsofpassion schreef:Niemand anders die me nog raad kan geven ivm de Vivo Gobi Hi? Er zijn toch mensen genoeg die die hier hadden? Vooral de top?Ik loop er heerlijk op, nergens last van.
Ik heb beslist dat deze zowiezo terug gaan. Zitten echt niet goed. Ze lijken meer op skibotten dan op schoenen...krijg ze ook heel erg moeilijk aan of uit, zo stroef.
Maar de vraag is nu of ik nog die Gobi Hi wil proberen of niet...
fransbulletje schreef:Ik loop er heerlijk op, nergens last van.Bedoel je nou de Scott of de Hi?
pike schreef:Bedoel je nou de Scott of de Hi?Ik bedoel de Gobi Hi Top, vorig model niet de 2.0