In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer

Honden over de rooie vliegen elkaar in de haren pffffffffffffff
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
fransbulletje schreef:Sint MaartenWij deden met Oscar alles donker maken en dan belde er niemand aan. Nu lampjes in de tuin en doorweekte kindertjes die liedjes zingen aan de deur. Maar er moet nog flink wat komen willen we onze score van vorig jaar verbeteren!![]()
![]()
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer![]()
En nu vandaag dus heel veel kids want de winkels zijn dicht dus hoop dat 100 mini's genoeg zijn.
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonenKan er nog wel 2 langs sturengeen kind gezien, die mogen niet zover weg
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonenJe bent welkom volgend jaar hoor.geen kind gezien, die mogen niet zover weg
Ronald schreef:Schaal vol met snoepjes, zelfs mandarijntjes gehaald. En raad eens? Niet één aan de deur!Ik geloof niet dat je het erg vindt
Nu ben ik de komende dagen verplicht om snoepjes te eten...
-Annemarie- schreef:Hier gisteren Sint Maarten.Hier was ook keurig gecommuniceerd dus als de kinderen handig zijn gaan ze 3xDat was goed gecommuniceerd in het dorp. Twee groepjes aan de deur gehad, dat is nog netjes voor onze wijk. Natuurlijk weer veel te veel ingekocht.
Angelique schreef:St. Maarten en de geneugten van ruim buiten de kern wonenHet durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).geen kind gezien, die mogen niet zover weg
fransbulletje schreef:Sint MaartenVia de buurtapp had ik al gelezen dat ze onze kant op zouden komen, maar ivm de honden hebben wij ongeveer in het donker gezeten (verduisterend rolgordijn helpt daar ook bij) en de bel uitgezet. Geen kind gezien![]()
![]()
In de krant stond morgen maar ze komen dus vandaag en morgen zeker weer![]()
Laika schreef:Het durp heeft st Maarten vorig weekend al gevierd met een lampionnenoptocht. Waarom ze het een week eerder vieren? Geen idee (was vorig jaar ook al zo).Ik had vaag zoiets gezien op fb, maar ging ervan uit dat dat en haloweeendingetje was geweest. Idd vreemd ja om dat een week eerder te doen. Maar goed dat ik niet grof ingekocht had
Wij wonen een stuk dichter bij het dorp maar in de 7 jaar dat we hier wonen hebben we 0 zingende kinderen aan de deur gehad (en dat vinden we prima).