Els&Flow schreef:Eindelijk geslaagd voor een paar leren winterschoenen van vivobarefoot.
Gobi hi 2.0. En ze zitten nog lekker ook, wel asociaal duur.
Qua rubberen laarzen.. ik heb al zoveel (duurdere segment) laarzen geprobeerd, versleten, getest. Op dit moment loop ik op le chameau, dat gaat vrij aardig. Maar wat ruimer bij de teentjes zou heel fijn zijn. Lizzy, je zou nog eens naar Seelands kunnen kijken of, misschien heel stom, maar naar die goedkope laarsjes van van Haren. Die goedkope laarsjes hebben geen voorgevormd voetbed, de seelands wel maar die zijn lekker licht.
Nou, niet zo duur als trackers

Maar in mijn maat waren er vandaag geen gobi hi meer in de winkel. Ik had ze graag voor het stadse gehad maar helaas. In Arnhem krijgen ze wel nog nieuwe binnenkort.
Rubber laarzen van Le chameau heb ik ook, daar kan ik nog steeds mee uit de voeten, maar die zijn inderdaad niet geschikt voor wat bredere voeten denk ik. Ik heb ze onlangs eens aangetrokken zonder sokken, om te zien hoe dat voelde, en dat was eigenlijk heel veel beter. Maar misschien dat dat buiten te koud is

alhoewel ze garanderen dat ze je voeten warm houden tot -4 graden of daaromtrent.
Ik had mijn zinnen gezet op Joe Nimble cuddle toes. In de hoop dat ik daarmee lekker kon gaan wandelen met de honden. En die hadden ze zowaar in de goede maat maar ik liep er niet lekker op

Waren wel lekker warm (in de winkel althans). Uiteindelijk ben ik, bij gebrek aan een goed alternatief, naar huis gegaan met de trackers. Ondanks LIzzy's slechte ervaringen. Voorlopig dus water en brood

Ik heb ze gelijk helemaal ingesprayed. En morgenvroeg doe ik dat nog maar een keertje. Ben benieuwd hoe lang ze meegaan. Heel lang volgens de mijnheer van de winkel maar ja, dat heb ik al vaker gehoord
De tracker is, in tegenstelling tot wat ik dacht, niet van echt glad leer. Het is zeer licht geruwd. Dat maakt goede impregnatie wel noodzakelijk, want door die ruwing, ook al is het maar heel licht, nemen ze gemakkelijker vocht op dan gladleren schoenen.
Maar nu heb ik helaas nog steeds niks voor alledaags stadswerk in de winter. Casual maar toch een beetje netjes, warm en waterafstotend. Vooral aan de laatste twee ontbreekt het voortdurend. We gaan maar weer rondsurfen.
Maar in elk geval kan ik morgen weer met fatsoen met de honden op pad