Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
He bah, wat naar Helen ..
Dat is weer een flinke tegenvaller.
Ik hoop, dat het inderdaad met de groeispurt te maken heeft en het van tijdelijk aard is.
Arak liep ook mank na zijn hoge dosering prednison, waardoor hij ook maanden stil heeft gestaan. Toen hij medicijnvrij was, begon hij ook ineens hard te groeien, met dezelfde problemen.
Gelukkig was het bij snel over ...........
Heel veel sterkte en beterschap gewenst en een dikke knuffel voor jullie beiden !!!
Door Truus
Helen schreef: Dank jullie wel!! De knuffels zijn doorgegeven :-* Dat is het enige wat ik nog met haar kan, dus dat doen we ook maar flink!!
O..geef dan ook een lekkere knuffel van mij :-* ;D
Door Charlie Angel
Helen schreef: Okidoki, daar gaat voor gezorgd worden!!!!!!!!
Ik hoop echt dat het maar van tijdelijke aard is en dat Kuma na een goede maand rust weer hersteld is.
Geef haar maar weer een lekkere knuffel. En succes met rustig houden. ;)
Door Doedels
Wat een tegenvaller. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Is het een optie om denkspelletjes en snuffelspelletjes met Kuma te doen? Het valt niet mee om een gezonde pup rustig te houden en van geestelijke inspanning worden ze ook moe en hopelijk rustig.
Door Helen
Doedels schreef: Wat een tegenvaller. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Is het een optie om denkspelletjes en snuffelspelletjes met Kuma te doen? Het valt niet mee om een gezonde pup rustig te houden en van geestelijke inspanning worden ze ook moe en hopelijk rustig.
Nee, Kuma doet alles vol overgave. Speuren in huis betekend rondraggen totdat je het speeltje gevonden hebt. In de bench slaat ze al soms met haar poten op de grond of probeert tegen de bench op te springen. En als ze eruit mag (aan de lijn) is het al oppassen dat ze er niet met een enorme sprong uitvliegt en wegsprint. Net liep ze met me mee naar de tuin voor een avond plas en dan moet je haar echt bij haar halsband vasthouden, want ze stuitert gewoon met je mee.......Niet de bedoeling dus.....
Door Doedels
Helen schreef: Nee, Kuma doet alles vol overgave. Speuren in huis betekend rondraggen totdat je het speeltje gevonden hebt. In de bench slaat ze al soms met haar poten op de grond of probeert tegen de bench op te springen. En als ze eruit mag (aan de lijn) is het al oppassen dat ze er niet met een enorme sprong uitvliegt en wegsprint. Net liep ze met me mee naar de tuin voor een avond plas en dan moet je haar echt bij haar halsband vasthouden, want ze stuitert gewoon met je mee.......Niet de bedoeling dus.....
Jammer :( Leuk zo'n gedreven hond daar kan je een hoop mee doen, maar in dit geval wel extra moeilijk Ik vroeg het al voorzichtig want ik had al een vermoeden dat een jonge witte herder niet bepaald sloom is. Ik hoop dat het lukt om haar zo lang rustig te houden. Sterkte er mee.
Door Helen
Klopt, heel leuk zo'n gedreven hond, maar niet als ze een maand de bench in moet.......Nu verzet ze zich er nog erg tegen en is erg boos. Ik hoop dat ze zich er over een paar dagen bij neerlegt, want een maand is anders heel erg lang.....
Door Nelly
Goh Helen, wat een ellende met Kuma. En ze deed het zo leuk op de show. Kan me voorstellen hoe je je voelt; ik weet nog goed hoe verdrietig ik was toen bij Ashley spondylose werd geconstateerd. Veel sterkte met je meisje en hopenlijk komt het allemaal weer goed.
Groetjes, Nelly & The A-Team.
Door Helen
Nelly schreef: Goh Helen, wat een ellende met Kuma. En ze deed het zo leuk op de show. Kan me voorstellen hoe je je voelt; ik weet nog goed hoe verdrietig ik was toen bij Ashley spondylose werd geconstateerd. Veel sterkte met je meisje en hopenlijk komt het allemaal weer goed.
Groetjes, Nelly & The A-Team.
Ik ben inderdaad heel verdrietig......Het is afschuwelijk als je maatje iets mankeert en het is afschuwelijk om je maatje een maand lang op te moeten sluiten zonder haar uit te kunnen leggen dat dit voor haar bestwil is....Ik hoop inderdaad dat dit gewoon een nare groeistuip is en het zich herstelt en ze verder kan genieten van haar leven, want haar eerste 9 maanden hebben haar niet erg meegezeten.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door