Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
ach jeetje, wat verdrietig! En alle cliches zullen best waar zijn (mooi en goed leven bij je gehad etc etc) maar dit is toch slikken voor je.

Heel veel sterkte!
Door Hitam
Dank jullie wel voor je medeleven! Het helpt wel als je weet dat anderen weten wat je doormaakt.
Door geer
Ik ben benieuwd of ze vanmiddag bibberend toegekeken heeft van bovenaf, met 11 fretten in de praktijk ;) Ik mis haar hoor, die kleine Tim...
Door Truus
Hitam schreef: O, wat zou ze geblaft hebben! 11 van die enge beesten.
En wat een enorme stilte nu he : :-\ :-*
Door geer
Nou, ik ben Tannetje dan wel niet...dus voor haar is het NOG veel stiller, maar in de winkel vind ik het wel erg gek. Ik was ook wel een beetje geconditioneerd: deur gaat open, belletje klinkt...Timmie blaft... En nu blaft ze dus niet meer. Vanmiddag was Linda in de winkel (Elfy hier op de BP)...normaal ging Timmie bij de lucht van fretten alleen al over de rooie; bibberen en blaffen... Nu was het helemaal stil, en dat met 11 frettenpups (lief!!!) in de praktijk... Als ik het al stil vind, hoe stil moet Tannetje het dan niet vinden. Tannetje zonder Timmie is trouwens ook een vreemde gewaarwording... Gek hoor, zo snel heb ik dat niet met 'andermans' honden...
Door Truus
Ja dat is een gemis Geer :'(. Heel vreemd allemaal en je hoort dat blafje in je gedachten he. Voor jou ook sterkte meis :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door