Ik heb direct de dierenarts gebeld maar ik kon er niet naartoe omdat ik geopereerd ben eergisteren en officieel nog niet auto mocht rijden. Ik belde dus voor een AB kuur want herkende dit van de vorige keren.
De dierenarts deed het ook met een foto. Na een uur werd ik terug gebeld, nee mevrouw, het is niet duidelijk genoeg om een AB kuur mee te geven zonder dat ik haar gezien heb.

Goed dan niet, ik heb thuis rimadyl, geef ik haar dat en dan zoek ik het wel uit tot maandag. Vrienden waren aan het werk en tegen de tijd dat ze thuis waren, was de DA ook weekend aan het houden.
Vanochtend was dr anaalklier 4x zo groot geworden. Rimadyl gegeven en gaan wandelen. Normaal slaapt ze daarna tot aan haar middagwandeling maar nu stond ze doelloos in de kamer en wist ze niet hoe ze moest liggen.
Heb nieuwe foto's naar de dierenarts gestuurd maar die heeft natuurlijk weekend.
Ik heb maar de spoeddienst gebeld en mocht daar komen. Zij vond het een enorm abces, ik vond m niet groter dan eerdere keren. Heb m zelfs wel eens groter gezien ook.
Eerder kreeg ik gewoon alleen een kuur maar nu moest ie echt open gesneden worden en uitgeknepen. Nee, mevrouw dat is echt nodig.

Gevolg, een angstig diertje die super onrustig is omdat er allemaal rommel uit dat abces loopt en ze heel schoon is op haarzelf. Als ze haar deken schoonmaakt loopt ze te klappertanden van opwinding.
Ik heb geen idee wat ik ermee aan moet. Ze piept en bromt van ellende. Pijnstilling heeft ze dus al gehad en de AB zit er in.
Ik moet de komende 3 dagen AB in dat abces spuiten en haar ook oraal wat geven.
Wie heeft raad. Dit is namelijk al de derde of vierde keer dat ze dit heeft en ik vind het heel erg zielig. Is het raadzaam die anaalklieren 4x pj zelf uit te drukken of is iets anders beter? Ik vind het echt heel sneu en word er zelf naar van om haar zo te zien.