Moderator: Lizzy
- pien - schreef: Gabi heeft net z'n eerste prakje gege gevreten!Fijn!
Gister had hij alleen gekookte-kip-met-orgaan en vandaag pompoen/wortel/havermoutinbouillon/gekooktekip/orgaanmix
Eef+doggies schreef:Fijn!We hebben net op Gabi-tempo een snuffelrondje gedaan...
Hoe is hij verder te pas nu?
Eef+doggies schreef:Fijn dat hij geen zieke indruk maakt en goed eet.Hij vreet als een dijker
Het lijkt zo wel de goede kant op te gaan
Eef+doggies schreef:Geweldig is dat!Jaja, de havermout is al aangebrand![]()
Succes met de kookplaat
- pien - schreef:Jaja, de havermout is al aangebrandJa, dat gebeurt snel bij havermout.Dus ik heb het spul richting binnen verplaatst, snel overgedaan in een schone pan, aan de kook gebracht en in de kookoven gezet, dan ruik ik zelf niks maar iedereen om me heen wel (de lucht uit de oven gaat door de schoorsteen naar buiten)
![]()
Eef+doggies schreef:Ja, dat gebeurt snel bij havermout.Ik vond het op zich wel meevallen hoor, het rook naar de pensworst die ik in Frankrijk gegeten heb
Goed idee om de buurt ermee te verblijden
- pien - schreef:Vandaag even overlegd met de da: omdat hij af en toe nog pijn aangeeft (hijgen) gaan we door met de kuur.Door met de antibioticakuur bedoel je?
Morgen haal ik nieuwe pillen.
- pien - schreef:Ja, de ab-kuur. Het is niet anders.Ik geloof niet dat ik dat zou doen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is met Gabi, of er ook nog alvleesklierproblemen meespelen of dat er ergens een opening zit die de buikvliesontsteking heeft veroorzaakt maar in beide gevallen kan probiotica niet alleen maar een gunstige uitwerking hebben (zelfs een ongunstige). Ik zou dus wachten tot hij helemaal 100% in orde is.
Lizzy? Er was toch laatst een post over probiotica? Ik heb nog een grote pot Puur Probiotic staan, zal ik na Gabi z'n kuur daar mee starten?