Louis begint meteen te eten, Kasper moet er eerst mee spelen. Louis was al klaar als Kasper nog moest beginnen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Rik01 schreef:Leuk dat zo te zien. Duidelijke filmpjes. Dat is mij nooit gelukt omdat ze hem aanpakken en er gelijk mee wegrennen, allebei hun eigen kant op.Oh in het begin moest ik opletten dat ik de deur van hun "eetkamer" toe deed en ze dan pas hun kuiken gaf. Ik heb dat een paar keer niet gedaan en dan liep Kasper met zijn kuiken meteen de living in! Nu kan ik de deur eigenlijk open laten, ze blijven in die kamer eten.
Hier was dat spelen ook zo. In het begin speelde ze er heel lang mee. Dat werd vanzelf wat minder. Het enthousiasme bij het aanbieden is wel gebleven. Ze springen over elkaar heen op het moment dat die dingen uit de ijskast komen. Soms willen ze er nog wel even mee spelen. Hangt van hun bui af.
dinky89 schreef:Hihi, wees blij dat ze beginnen met spelen en dan etenOh help
Hier bedacht onze dame, die altijd braaf kuiken boven bakje eet, halverwege het opeten dat het kuiken vliegles moest krijgen om daarna het andere deel op te eten doet ze anders nooit. Hoe ouder hoe gekker ze is inmiddels 12 jaar