Is er al iemand die met dit weer op het gras loopt en droge voeten heeft? Zo ja, welke schoenen heb je?
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Is er al iemand die met dit weer op het gras loopt en droge voeten heeft? Zo ja, welke schoenen heb je?De Joe Nimble van Vibram. Moet ze dan wel invetten.
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
pike schreef:Klinkt goed! Ze ogen helemaal niet zo breed. Hoe valt de maat?Ik heb maat 41 26,5 cm genomen heb dan 0,5 teenruimte en dat is ruim voldoende kan makkelijk nog een dikke sok aan als ik dat zou willen.
Als ik bij hun tabel kijk dan kan ik kiezen tussen 0,4 (maat 38) of 1,1 cm (maat 39) extra teenruimte; de eerste is misschien te krap de ander te ruimMaar met een dunne sok erbij is 39 misschien toch wel goed.
pike schreef:Dat is vreemd, bij maat 41 staat binnenlengte 27 cmKlopt dat had ik ook gezien en volgens mij staat die tabel ook bij vivobarefoot zelf op de site.(anyonerunshop)
en bij 40 staat 26,3.
Dat is weer lekker verwarrend allemaal.
pike schreef:Oke dan houd ik het op 39 voor mij. Hoop alleen dat ze over 2 weken ook nog wat over hebben, de bruine zijn inderdaad al op bij hun. Maar misschien komen er ook weer nieuwe binnen, het seizoen moet toch eigenlijk nog beginnen.De nieuwe collectie is onderweg en kan ieder moment binnenkomen , op facebook zag ik al wat voorbijkomen bij http://www.barefootandmore.nl
fransbulletje schreef:De nieuwe collectie is onderweg en kan ieder moment binnenkomen , op facebook zag ik al wat voorbijkomen bij http://www.barefootandmore.nlDat scheelt toch een mooi bedrag! Blijf het wel gek vinden van die afwijkende maten, maar ik mag toch aannemen dat de opgave van vivo zelf wel klopt.
Ik was vorig weekend net te laat want op vrijdag waren de vivo's nog in de sale bij de anyonerunshop en toen ik zondag wilde bestellen niet meer![]()
Na even zoeken kwam ik de zwarte tegen bij natuurlijkhardlopen.nl dus toen maar snel besteld.
Heb 2 paar nodig voor de winter en deze dan nog mooi met wat korting
pike schreef:Dat scheelt toch een mooi bedrag! Blijf het wel gek vinden van die afwijkende maten, maar ik mag toch aannemen dat de opgave van vivo zelf wel klopt.Maat van Vivo en anyonerunshop klopt want heb net mijn binnenzool nagemeten en die is 27 cm.