Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Siberienne schreef:Jammer PoP!

@Lizzy waarom ik dat zei van die tussenschoenen? Omdat ik te ijdel ben om maar 4 paar schoenen te hebben en alleen BF... wat ik bedoelde is, al lopen je Hanwags nu prut (ik kan mijn bergschoenen ook echt niet meer aan hebben en mijn pumps ook niet), misschien zijn sommige andere schoenen nog wel OK. Dat idee.

En voor de echte moddersurfers zijn er nog de innov-8 X-talon (oid)... oftewel trailrunschoenen. Die doe ik aan om niet achter S2 te skien... maar zijn totaal niet waterdicht, dan heb je gewoon zeiknatte voeten. Wel extreem veel grip... hebben trouwens wel iets heeldrop (3 mm) maar extreem soepel. Alleen niet echt duurzaam/slijtvast.

Voor als het koud wordt moet ik ook nog op zoek naar laarzen, mijn merrels zijn na 2 jaar op. Zolen versleten en rits kapot. Dat laatste is wel te maken maar zonder nieuwe zolen werd dat ook glibberen en glijden. Helaas..
Oh zo! Ik snap het idee! Maar eerlijk gezegd vind ik die tussenschoenen net zo sexy als barefootshoes :biggrin2:
Door Kaio
Hmm zie nu wel al redelijke slijtage aan de Merrells
20180823_080932.jpg
20180823_080932.jpg (3.29 MiB) 2109 keer bekeken
De stof bij kleine teen
Door Lizzy
Kaio schreef:Hmm zie nu wel al redelijke slijtage aan de Merrells
20180823_080932.jpg
De stof bij kleine teen
Hoe lang heb je deze nu?
Door fransbulletje
20180823_080932.jpg
De stof bij kleine teen
Die zijn toe aan een wasbeurt zo te zien.
Het zal ook afhankelijk zijn wat je ermee doet.

De mijne zien er nog prachtig uit en heb er al heel wat kilometertjes op het werk en vrije tijd op gelopen.
Regelmatig in de was machine geweest maar blijven mooi.
IMG_20180823_090038.jpg
IMG_20180823_090038.jpg (3.68 MiB) 2097 keer bekeken
Door Kaio
Nee vorige week gewassen ;D net gewassen zien ze er ook lekker felblauw uit ;)
Maar die zien er hier na een wandeling zo uit ;) zandpaden door de weilanden ...
Maar ik doel dus meer op de stof die bij de kleine teen al slijtage vertoond, wellicht ook door zand en stenen en kiezels?
Hoe lang ik ze heb , euh deze zomer ergens ? Even checken in kijn amazon lijst, vanaf 7 juni dus.
Door Lizzy
Kaio schreef:Nee vorige week gewassen ;D net gewassen zien ze er ook lekker felblauw uit ;)
Maar die zien er hier na een wandeling zo uit ;) zandpaden door de weilanden ...
Maar ik doel dus meer op de stof die bij de kleine teen al slijtage vertoond, wellicht ook door zand en stenen en kiezels?
Hoe lang ik ze heb , euh deze zomer ergens ? Even checken in kijn amazon lijst, vanaf 7 juni dus.
Oef, dat is niet lang :-X . Zonde. Ik geloof dat ik er een mailtje aan zou wijden aan de producent.
Door Lizzy
Oh PoP, toch nog even een opmerking over jouw schoenen: ik weet niet wat voor sokken je draagt maar dat is van significant belang! Ik heb sokken (wandelsokken coolmax) : als ik die aan doe zitten m'n schoenen krap en voel ik bijna niks tijdens het lopen. Doe ik uber dunne katoenen sneakersokjes aan (1 maat range te groot) of ik loop er op blote voeten in: dan zitten de schoenen ruim en voel ik alle steentjes waarop ik loop.
Door Siberienne
Deze vnl voor werk gebruikt, dit jaar af en toe gewandeld ermee op harde ondergrond en aan gehad op vakantie. Zijn jaartje of 4-5 oud?
F0146B06-370D-4607-9441-0ABCD2FE5D8D.jpeg
F0146B06-370D-4607-9441-0ABCD2FE5D8D.jpeg (2.75 MiB) 2066 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Lizzy schreef:Oh PoP, toch nog even een opmerking over jouw schoenen: ik weet niet wat voor sokken je draagt maar dat is van significant belang! Ik heb sokken (wandelsokken coolmax) : als ik die aan doe zitten m'n schoenen krap en voel ik bijna niks tijdens het lopen. Doe ik uber dunne katoenen sneakersokjes aan (1 maat range te groot) of ik loop er op blote voeten in: dan zitten de schoenen ruim en voel ik alle steentjes waarop ik loop.
Ik draag ze met blote voeten. In de winter wss niet, maar nu nog wel.
Bedankt om mee te denken hoor. ;)
Ik denk dat mijn verwachtingen gewoon wat te hoog lagen. En dan moet ik tegen volgende zomer eens kijken bij de leguano's he, als dat gevoeliger zolen zijn.
Door fransbulletje
Net de Vivobarefoot Gobi hi top besteld met nog mooie korting.
Ben benieuwd!
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg (20.94 KiB) 2025 keer bekeken
Door pike
fransbulletje schreef:Net de Vivobarefoot Gobi hi top besteld met nog mooie korting.
Ben benieuwd!
Die staat voor de winter op mijn verlanglijstje. Hij is er in drie kleuren en daar ben ik nog niet helemaal uit. Ben reuze benieuwd wat je ervan vindt.
Door pike
20180823_080932.jpg
De stof bij kleine teen
Dit komt op mij meer over als een beschadiging doordat je ergens langgeschuurd bent of aan bent blijven hangen :-\
Door doranto
fransbulletje schreef:Net de Vivobarefoot Gobi hi top besteld met nog mooie korting.
Ben benieuwd!
gobi_hitop_black_a1_w_653_h_510_-_kopie.jpg
Vind die ook heel leuk! Ben benieuwd of ze bevallen.
Door dinky89
pearlsofpassion schreef:Ik draag ze met blote voeten. In de winter wss niet, maar nu nog wel.
Bedankt om mee te denken hoor. ;)
Ik denk dat mijn verwachtingen gewoon wat te hoog lagen. En dan moet ik tegen volgende zomer eens kijken bij de leguano's he, als dat gevoeliger zolen zijn.
Ik heb zelf de leguano aktiv en ik voel duidelijk verschil tussen egaal asfalt en asfalt met grove deklaag. Ik voel dus duidelijk veel meer dan gewone schoenen en ook meer dan met allstars in mijn beleving (maar is al tijd terug dat ik allstars had). Maar je hebt aan de andere kant natuurlijk wel een zool waardoor het anders loopt dan blote voeten ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door