Pffff ik leef met jullie mee, wat een ellende.
Maar ze zijn dus nog steeds overtuigd dat het blauwalg is? Jeetje joh. Nog beter op letten dus (dat zeg ik tegen mezelf hoor).
Moderator: Lizzy
eelke schreef:Pffff ik leef met jullie mee, wat een ellende.Ze haalde met een handschoen wat uit haar anus en dat was gewoon blauw groen algenzooi. En alles wat ze nu heeft wijst daar op dus daar wordt nu wel op ingezet.
Maar ze zijn dus nog steeds overtuigd dat het blauwalg is? Jeetje joh. Nog beter op letten dus (dat zeg ik tegen mezelf hoor).
ellenned schreef:Ik wist het ook niet, en ook de da had zo n reactie niet eerder gezien. Wat ik me wel vannacht bedacht dat Yil een heel allergische hond is en ze wel eens wat weerstand dingetjes heeft, bv pappilomavirus, kennelhoest pikt ze snel op, dat ze daar misschien net iets gevoeliger voor is geweest.Ja heel erg blij.
Vannacht kreeg ik voor het eerst weer een klein kwispeltje, hoe blij kan je daar mee zijn
bas rouge schreef:Vorig jaar is mijn jongste beauceron ook heel erg ziek geweest na het zwemmen in, wat later bleek, water dat aangedaan was door blauwalg. Zo ziek als jouw hond echter, dat ze opgenomen moest worden was ze niet maar wel heel veel braken, diarree, totaal futloos, dagen achtereen niets willen eten, compleet ellendig. Gelukkig bleef ze wel drinken.Ja snap ik helemaal, ik denk dat ik haar vanaf mei nergens meer normaal durf te laten zwemmen en dat gaat lastig worden aangezien ze iedere modderpoel en sloot van dichtbij moet zien zeg maar
Het duurde een kleine week en daarna trok ze langzaam weer bij. Ik blijf nu dus ook angstvallig weg van normaal lekkere zwemplekken en laat haar alleen zwemmen in zee.
Beterschap!