CindyMayella schreef:Is het niet te warm voor goulash??? Lijkt mij een herfst/winter gerecht???Uien, knoflook, paprika, tomaat, peterselie en aardappel. Ik vind het wel kunnen, tis geen snert

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef:Is het niet te warm voor goulash??? Lijkt mij een herfst/winter gerecht???Uien, knoflook, paprika, tomaat, peterselie en aardappel. Ik vind het wel kunnen, tis geen snert
fransbulletje schreef:Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.Hij is prima bevallen, ik kon alleen geen rode pepers krijgen en heb er zelf nog paprika en taugé aan toegevoegd, dank !
Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers
Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Siberienne schreef:Hij is prima bevallen, ik kon alleen geen rode pepers krijgen en heb er zelf nog paprika en taugé aan toegevoegd, dank !Mooi!
koekje schreef:Ik had een soort rodekoolsalade gemaakt en het was eigenlijk helemaal niet lekker.Jammer
eelke schreef:Ik heb net 5 kg procureur voor pulled pork voorbereid. Da's leuk, vlees injecteren. Ik denk dat ik in een kipfiletbedrijf wil gaan werkenGeïnjecteerd met wat? Appelsap/mengsel van iets?ding is verder wel, dat ik me afvraag of het eitje past... maar dat zien we morgen dan maar.
- pien - schreef:Geïnjecteerd met wat? Appelsap/mengsel van iets?Appelsap, Maple siroop, knoflookpoeder en zout. De honing ben ik vergeten...