Ooh Dex heeft zichzelf aan een stukje picanha geholpen dat lag nog op een bord toen wij allemaal binnen waren, was ook niet zo slim van ons

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dreetje schreef:Snert!!!!!
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.
Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
Angelique schreef:Dat is per definitie toch al verrot...hoe kan dat dan bedervenO ja, jij bent de zuurkoolhater
Dreetje schreef:Snert!!!!!
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.
Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
Siberienne schreef:Gisteren omelet met champignons en salade van adukibonen, avocado, rucola, tomaat en huttenkase en pistache nootjes. Geloof ik. Was zo’n sla van ‘wat ligt er nog in de koelkast’Een maaltijdsalade misschien??? Is ook erg lekker met dit warme weer.....
Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet wordenen BBQ hebben we niet (meer)
fransbulletje schreef:Vandaag pastasalade, morgen noedelsalade en woensdag gnocchi salade
Siberienne schreef:Noedelsalade? Heb je daar recept van? Die ken ik nog nietIk gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.
fransbulletje schreef:Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.Klinkt goed! Dank, ik ga boodschappen doen
Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers
Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Lizzy schreef:Hier is het aardappel goulash geworden en die staat nu in de hooimadam.Is het niet te warm voor goulash??? Lijkt mij een herfst/winter gerecht???