Anne in Zweden schreef:Heel vies.![]()
Mijn robot heeft ooit een vers geslachte muis die door een van de katten onder de bank was neergelegd opgepikt; de muis lag daar al een paar dagen (de katten waren het weekend alleen thuis geweest) en rook niet meer heel fris, zeg maar. Ook z'n ingewanden waren technisch gezien geen in-gewanden meer.
![]()
De robot heeft de rotte muis plichtsgetrouw de halve woonkamer door gesleept, inclusief meerdere ritjes over het koeienvel, totdat ik de kamer in kwam en de niet-meer-zo-frisse geur bemerkte.![]()
Vandaar dat ik nu probeer de robot aan Kim te slijten.![]()
(Waha, nee hoor Kim, ik heb de robot helemaal schoongemaakt en hij heeft nog jaren braaf zijn werk gedaan.)
Robotstofzuigers
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Robotstofzuigers
Ik denk dat het hier vooral heel duur hondenspeelgoed zou zijn
Ik heb ook een Roomba. Hij is top en ik ben er dolgelukkig mee.
Het verhaal van Anne en dat poepverhaal staat echter in mijn geheugen gegrift waardoor ik heel voorzichtig ben wanneer ik m aanzet!
Het verhaal van Anne en dat poepverhaal staat echter in mijn geheugen gegrift waardoor ik heel voorzichtig ben wanneer ik m aanzet!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Lijkt me heerlijk, zo'n robotzuiger.
Ik heb ze zelfs met dweilfunctie gezien
Als ie dan door een ongelukje rijdt, dweilt ie het ook meteen weer op
Ik heb ze zelfs met dweilfunctie gezien
Als ie dan door een ongelukje rijdt, dweilt ie het ook meteen weer op
Ik ga voor een moderne bezemsteel.
Wel handwerk maar toch sneller en makkelijker dan een normale stofzuiger. [emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die moderne bezemstelen zuigen naar mijn mening niet zo krachtig. Die van mij heeft af en toe wat moeite met kattengrit e.d. Maar ze zijn verder wel ideaal voor (katten-)haren. En om hem even snel te pakken natuurlijk.
- pearlsofpassion
- Moderator
Volgens Dyson zuigt die net zo krachtig als een gewone stofzuiger. Want als je hen mag geloven maken ze vanaf nu enkel nog snoerloze steelstofzuigers...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik volg even.... onze Dyson (inmiddels bijna 10 en na wat verbouwing links en rechts) geeft er bijna de brui aan, denken we want hij maakt tegenwoordig een bak herrie!
Ik heb een Dyson DC62 Animalpro en die zuigt toch echt minder sterk dan mijn kleine oude bosch 2100 watt op draad. Maar goed, ze hebben volgens mij een aantal jaren geleden de hele "watt" standaard overhoop gegooid voor stofzuigers dus misschien zuigen die allemaal minder sterk.
In ieder geval is zo'n steelstofzuiger wel fijn om snel even te pakken en voor de haren.
In ieder geval is zo'n steelstofzuiger wel fijn om snel even te pakken en voor de haren.
sneeuwkat schreef:
Wel handwerk maar toch sneller en makkelijker dan een normale stofzuiger. [emoji12]
pearlsofpassion schreef:Volgens Dyson zuigt die net zo krachtig als een gewone stofzuiger. Want als je hen mag geloven maken ze vanaf nu enkel nog snoerloze steelstofzuigers...
Oh dan wordt het hier geen dyson meer als het dot wordt, kan ik tijdens het stofzuigen tig keer dat reservoir legen
Wel een geweldige kleur, roze
Jullie maken kiezen niet gemakkelijker 
- -Annemarie-
- 5-sterren

sneeuwkat schreef:
Oh, maar die zijn ook heel fijn! Onze beide spruiten hebben een Dyson steel stofzuiger en zijn er heel blij mee. Geen snoer, geen bak die achter je aan hobbelt. Je trekt 'em uit de oplader en kunt gelijk aan de slag.
Voor een kleine woning zonder huisdieren ideaal.
Over anderhalve week mag ik mijn girlie gekleurde bezemsteel uitpakken. Ik laat wel weten hoe het bevalt. [emoji12]Kaio schreef:
Oh dan wordt het hier geen dyson meer als het dot wordt, kan ik tijdens het stofzuigen tig keer dat reservoir legen
Wel een geweldige kleur, roze
Jamaar.. ik heb geen zin om zelf te stofzuigen! Of t nou roze is of niet