Moderator: Lizzy
Lizzy schreef:Het ziet er best wel akelig uit ja! Met de beste wil van de wereld heb ik geen idee wat dit is. Lijkt wel een aften (een beetje een erge). Dat is toch ook altijd zo wit?Geen idee, ik zal eens googelen. En morgen misschien toch maar even naar de da, gewoon voor de zekerheid.
Janie2 schreef:WoW wat hangt het nog naar buiten! Zit zn lip altijd zo?Nee, het vertekent denk ik doordat ik zijn bovenlip optrek voor de foto. Als hij voor je staat en je kijkt naar hem, zie je niets bijzonders op die plek; de bovenlip hangt er dan overheen. Zonder bovenlip hangt het weliswaar wel naar buiten, maar er zit dan ook een flink gat op die plek. Wanneer dat gat weer dicht is, zal het waarschijnlijk niet meer zo hangen.
Lizzy schreef:Ja, dat ziet er inderdaad een stuk beter uit nu! Goed gedaan! Zo zie je maar, heel vaak kun je het zelf wel oplossen met wat natuurlijke middelen en een beetje geduldEn met vele gouden tips door jarenlang meelezen op Barfplaats!!
Anne in Zweden schreef:Het ziet er inmiddels als stukken beter uit. We zijn niet naar de dierenarts geweest, omdat ik al snel verbetering zag en ook de hardheid van de lip op die plek na een dag al verdwenen was. Er zit nu alleen nog een flink gat, maatje hoektand, maar het witte is verdwenen en er komt ook geen pus meer uit. Of de witte huid gewoon heeft losgelaten, of dat Max die er heeft afgeknabbeld of zo, weet ik niet, maar het gaat de goede kant op. Ik ben doorgegaan met Traumeel-druppels en schoonmaken met zilverwater, en nu ziet het er zo uit (geen beste foto's, maar het is wel te zien, denk ik):Wat goed!