Ik wou dat ik rijk was (en niet zo knap)

Dan kocht ik ze. En deze:

En deze:

En deze:

Nou ja, en die ballerina's dus:

Gelukkig hebben ze ze geen van alle in mijn maat, ik zou anders maar in de verleiding komen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:nou ja dan gelukkig zijn wij dan ook knap![]()
![]()
Maar dat zijn allemaal leuke hoor!
ps. mijn maat hebben ze meestal wel...
Kaio schreef:37 normaal, in sandalen vaak 36Ja, die hebben ze inderdaad vaak wel. Ik heb zo'n 13 in een dozijnmaat, da's nie handig
Lizzy schreef:Ja, die hebben ze inderdaad vaak wel. Ik heb zo'n 13 in een dozijnmaat, da's nie handigAch ik heb 42/43, is ook een uitdaging vaak...
Kaio schreef:Dit zijn geen barefoots, ook niet geheel zero drop maar wel echt minimale hardloopschoenen. Had ze gekocht om ook wat meer natuurlijker te gaan rennen, maar nog niet barefoot. Nu kan ik even niet rennen maar heb ze zo (zonder inlegzolen ) al een paar dagen aan en boh ze zitten ook geweldig.Dit ziet er zeer comfortabel uit! Welk merk is het?
Mooie tussenin schoentje, zool is ook behoorlijk flexibel
20180611_090026.jpg
20180611_090040.jpg
Kaio schreef:Dat is een nike freeDank je. Ziet er erg comfi uit. Kek kleurtje trouwens! Ik ga eens ff lezen!
Deze bijv https://www.bike24.com/p2216678.html
Kaio schreef:Moet trouwens zeggen 37 is wel krap aan , ik heb natuurlijk een langere voet tov mijn tenen dus die fingers beginnen eerder, past net. Maar 38 lijkt me echt te groot. Flikker ik weer over die tenen danMoet je je voorstellen, hebbie die grote aan, lig je languit op straat, helpt iemand je opstaan en zeg jij "ik struikelde over mijn fingers"
Lizzy schreef:Moet je je voorstellen, hebbie die grote aan, lig je languit op straat, helpt iemand je opstaan en zeg jij "ik struikelde over mijn fingers"![]()