Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ik heb of hele dikke vingers ( :biggrin2: ) of mijn tenen kunnen echt niet ver uit elkaar maar dit kan ik niet hoor! Past nie :biggrin2:
Door fransbulletje
Lizzy schreef:Ik heb of hele dikke vingers ( :biggrin2: ) of mijn tenen kunnen echt niet ver uit elkaar maar dit kan ik niet hoor! Past nie :biggrin2:
Mijn linker voet en rechterhand lukt wel maar rechtervoet en linkerhand niet ;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
Heb vandaag vijf uur aan een stuk gelopen/gestaan (o.a. pannenkoeken bakken op het Tulpenfestival hier in de buurt) in m'n Vapor Gloves, en ik zweer dat ik geen centje pijn heb, niet eens vermoeide voeten! Een godswonder, want vorig jaar liep ik na anderhalf uur al mank van de Mortons. Ik weet niet hoe die barefoots dat doen, maar het is onbeschrijfelijk voor mij om zo lang op de been te kunnen zijn zonder pijn. Blij!
Door doranto
Anne in Zweden schreef:Heb vandaag vijf uur aan een stuk gelopen/gestaan (o.a. pannenkoeken bakken op het Tulpenfestival hier in de buurt) in m'n Vapor Gloves, en ik zweer dat ik geen centje pijn heb, niet eens vermoeide voeten! Een godswonder, want vorig jaar liep ik na anderhalf uur al mank van de Mortons. Ik weet niet hoe die barefoots dat doen, maar het is onbeschrijfelijk voor mij om zo lang op de been te kunnen zijn zonder pijn. Blij!
Dat is juist het punt: Als het goed is doen ze helemaal niets! :biggrin2:
Door hannabelgje
Nou ik ben wezen shoppen vandaag. 9000 stappen en mijn voetjes doen echt wel pijn nu. Ik had mijn vivo's aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef:Heb vandaag vijf uur aan een stuk gelopen/gestaan (o.a. pannenkoeken bakken op het Tulpenfestival hier in de buurt) in m'n Vapor Gloves, en ik zweer dat ik geen centje pijn heb, niet eens vermoeide voeten! Een godswonder, want vorig jaar liep ik na anderhalf uur al mank van de Mortons. Ik weet niet hoe die barefoots dat doen, maar het is onbeschrijfelijk voor mij om zo lang op de been te kunnen zijn zonder pijn. Blij!
Oh WOW! Wat ongelofelijk fijn voor je :-* ! Ik denk dat het geen toeval kan zijn.... Hoe lang loop jij nu op barefootshoes?
Door Anne in Zweden
Lizzy schreef:Oh WOW! Wat ongelofelijk fijn voor je :-* ! Ik denk dat het geen toeval kan zijn.... Hoe lang loop jij nu op barefootshoes?
Ik heb mijn eerste paar een jaar geleden ongeveer gekocht, maar heb natuurlijk in de winter hier op niet-barefoot winterlaarzen gelopen. Dus alles bij elkaar misschien een maand of zes op bf's?
Door Lizzy
Ik had vandaag een beetje een off-day. Vanmorgen voelde ik pijn in mijn voeten. Dus besloot ik mijn Hanwag's aan te doen. Goed... Ik had dus het gevoel dat mijn voeten in beton gestort waren met die zware inflexibele bakken aan :-\ (draag ze al 3 weken niet meer). Dus toch maar mijn Vivo's aan. Naar het bos geweest. Op zich ging dat wel goed. Maar omdat in de ochtend mijn voeten zeer deden, toch maar wezen shoppen op m'n ouwe Teva sandalen. Ik voelde me net een invalide, zo rot liep ik (slecht, qua houding dus). En mijn knie begon weer zeer te doen. Dus op terug weg naar huis op blote voeten verder gegaan. Maar ja, toch doen mijn voeten een beetje zeer. Ze voelen wat overbelast :-\

Lekker dan :-\ . Ik weet het nu even niet...
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef:Ik heb mijn eerste paar een jaar geleden ongeveer gekocht, maar heb natuurlijk in de winter hier op niet-barefoot winterlaarzen gelopen. Dus alles bij elkaar misschien een maand of zes op bf's?
Oh, dat is nog niet zo heel lang! Jeetje, dan heb je in korte tijd toch wel heel veel bereikt zeg!!!!
Door doranto
Lizzy schreef:Ik had vandaag een beetje een off-day. Vanmorgen voelde ik pijn in mijn voeten. Dus besloot ik mijn Hanwag's aan te doen. Goed... Ik had dus het gevoel dat mijn voeten in beton gestort waren met die zware inflexibele bakken aan :-\ (draag ze al 3 weken niet meer). Dus toch maar mijn Vivo's aan. Naar het bos geweest. Op zich ging dat wel goed. Maar omdat in de ochtend mijn voeten zeer deden, toch maar wezen shoppen op m'n ouwe Teva sandalen. Ik voelde me net een invalide, zo rot liep ik (slecht, qua houding dus). En mijn knie begon weer zeer te doen. Dus op terug weg naar huis op blote voeten verder gegaan. Maar ja, toch doen mijn voeten een beetje zeer. Ze voelen wat overbelast :-\

Lekker dan :-\ . Ik weet het nu even niet...
Lekker voetenbadje en dan met de pootjes omhoog ;)
Door Lizzy
Doranto schreef:Lekker voetenbadje en dan met de pootjes omhoog ;)
Ja, ik ga mijn voeten vanavond maar eens vertroetelen. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik nu verder moet qua schoenen.... Het lijkt wel of ik op de normale schoen nu al niet meer goed kan lopen maar de hele dag op barefootshoes lijkt ook wat zwaar te vallen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door