Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Pffff nou. De baasjes voor mij kwamen alleen met de riem weer naar buitenBij mij gisteren ook, een heel gezin kwam huilend naar buiten met alleen de riem...![]()
dat is dan wel slikken hoor.
Eef+doggies schreef:Wat een opluchting, Eelke!Hé wat naar, allebei je stukjes. Hoe oud is Indra? Je hebt nog geen antwoord van de fysio? Kan me voorstellen dat alleen werken op ontspanning en de spieren er omheen wat verlichting kunnen geven. Echt behandelen lijkt me pijnlijk ja.
Bij mij gisteren ook, een heel gezin kwam huilend naar buiten met alleen de riem...![]()
Slechte herinneringen. Toen wij Yindra in lieten slapen en haar lichaam naar buiten droegen, hadden mensen in de wachtkamer (neem ik aan) niet door dat ze overleden was. Ik hoorde grapjes over hoe groot ze was.
Van Bella's schouder zijn gisteren foto's gemaakt en we zijn doorverwezen naar de Tweede Lijn. Orthopeed heeft ernaar gekeken en ze heeft artrose en artritis in haar schouder... Was nog eigenlijk het positiefste wat het kon zijn, geen losse botstukjes en ze hoeft dus niet weer geopereerd te worden.
Ze moet nu een maand rust houden, aan de korte lijn, niet rennen, niet springen, graven etc. Knap lastig voor zo'n bewegelijk meisje...
En dan moet in die tijd metacam de ontsteking onderdrukken.
Plus fysio, want haar schouder zit behoorlijk vast. Maar ik denk haast dat we daarmee moeten wachten tot de artritis wat rustiger is? Geen idee, ik heb het de fysio gevraag, want het lijkt me anders extra pijnlijk voor haar.
eelke schreef:Hé wat naar, allebei je stukjes. Hoe oud is Indra? Je hebt nog geen antwoord van de fysio? Kan me voorstellen dat alleen werken op ontspanning en de spieren er omheen wat verlichting kunnen geven. Echt behandelen lijkt me pijnlijk ja.Bella is nog maar 3. Maar omdat ze in 2015 is geopereerd aan OCD en botstukjes in haar schouder, die ook nog eens misvormd is, heeft ze daar nu artrose en artritis ontwikkeld.
Ik heb een warmte compres gehaald. Misschien werkt dat ook ontspannend.
eelke schreef:Ik weet niet of warmte compressen nu zo'n goed idee zijn bij ontstekingen? De ontstoken pees van Gijs moest ik juist koelen. Hoewel warm en kou afwisselen ook wel geadviseerd werd ivm doorbloeding enzo. Maar dat zou ik dus eerst even navragen voor je daar iets mee gaat doen.Warmte leek me juist wel handig ivm betere doorbloeding en ontspanning van de spieren. Kou werkt wel pijnstillend, maar zorgt toch ook voor een slechtere doorbloeding?
Op zich zit die ontsteking natuurlijk ook wel in de schouder, dus misschien komt daar de warmte niet eens. Ik heb de gel-pack net in een handdoekje gedaan en op zijn rug gebonden met van die tape. Binnen 2 minuten relaxt in slaap, dus vervelend zal hij het wel niet vinden
Kaela schreef:Wat een goed nieuws Eelke en fijn dat het ook zo makkeijk ging met fotos maken! Nu van de pijn af zien te komen, maar de vooruitzichten zijn goed!Ja ik had al een vooruit zicht van een jankende Joep op die tafel enzo. Maar gelukkig niks daarvan. En ik vind hem vanavond eigenlijk zelfs best goed gaan, ik had het minder verwacht na vanmorgen.
eelke schreef:Ja ik had al een vooruit zicht van een jankende Joep op die tafel enzo. Maar gelukkig niks daarvan. En ik vind hem vanavond eigenlijk zelfs best goed gaan, ik had het minder verwacht na vanmorgen.
eelke schreef:Ja ik had al een vooruit zicht van een jankende Joep op die tafel enzo. Maar gelukkig niks daarvan. En ik vind hem vanavond eigenlijk zelfs best goed gaan, ik had het minder verwacht na vanmorgen.Wat fijn is dat dan he, dat het zo meevalt.