Na altijd alles meelezend hier toch echt getriggerd in dit topic niet zo zeer voor mezelf maar voor manlief.
Manlief heeft polyneuropathie en dat uit zich onder andere in gevoels verlies en verminderde spierfunctie in de voeten. Zou dan barefoot juist goed kunnen zijn of misschien net niet?
De neuroloog vond instap slippers en teen slippers geen goed plan terwijl manlief het liefst leeft op instap slippers. Stevige schoenen was het advies met voldoende steun aan voet en enkel om functie verlies niet tot verdere schade te laten komen.
Nu heeft manlief jaren terug aan een voet een verbrijzeld hielbeen gehad en dara zitten nu 13 schroeven en een plaatje in en paar jaar terug heup gebroken aan zelfde kant dus zijn gehele lopen is al jaren echt niet oke.
En meneer is koppig dus fysio 1a2 x en dan is hij er klaar mee en sporten nee die tijd heeft die gehad in zijn jeugd

hahahaha.
Ik twijfel als ik hier zo alles van jullie lees 9 ik moet filmpje van mooie blauwe ogen nog kijken

) maar ook voor mezelf vind ik het interessant genoeg. Ik heb op wat tja geen conditie want sport niet klachten na geen last van voeten maar wel steeds meer van mijn heupen en rug en aangezien voeten de basis zijn is het ook voor mij misschien gunstig eens goed te gaan nadenken en kijken wat dit kan betekenen voor mij.
Ik heb ook een staand beroep met veel lopen dus goede voet zorg is echt belangrijk en nu momenteel is die verzorging niet echt optimaal.