Het BP fotografietopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het BP fotografietopic
Juist leuk zo in het iets hogere gras! Mooi! En beter een foto met een verkeerde lens dan geen! Ze zijn inderdaad zomaar weg!Elvira schreef:
Moet toch het gras eens maaienFoto is van heel dichtbij genomen, er zat een verkeerde lens op de camera en ik was bang dat hij weg zou zijn als ik die ging wisselen.
Ik was gisteren een beetje blond. Ik heb voor het eerst zonnedauw in het wild gezien. Nou, dat loopt niet weg, dus geen probleem zou je denken. Ik zou nog even terug lopen voor een foto met de juiste lens. Zit ik in de auto, denk ik, hm... ik ben iets vergeten
Bedankt voor je uitleg. Klinkt super. En ja, ik denk dat het ook belangrijk is om jezelf te zijn en te blijven want anders worden het allemaal van die eenheidsworsten, de foto's. Maar volgens mij is jou dat helemaal toevertrouwt!KarenH schreef:Dank je wel.
Het ligt natuurlijk aan je niveau en wat je wilt leren, maar bij zo'n 1 op 1 workshop wordt het gewoon helemaal op jou toegesneden.
Hoe de techniek toe te passen, tips en trucs, wat jij maar wilt.
Inmiddels heb ik al een aantal workshops bij hem gevolgd en heb veel van hem geleerd.
Dan is het gewoon zaak om dat op jezelf toe te passen maar niet een kopie van iemand te worden.
Zo! Deze is leuk! Ik heb dus geen verstand van fotografie maar dit vind ik een hele aansprekende foto!Elvira schreef:
Ja, lief kikkertje. Hij kijkt alsof ie serieus de hele wereld even overdenkt.
Soms heb ik het gevoel dat ik in de tropen woon
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ja, lief kikkertje. Hij kijkt alsof ie serieus de hele wereld even overdenkt.
Hoe zou jij kijken als er een spin tussen je ogen zit
Goeie foto Elvira!
Niet eens gezienAngelique schreef:Hoe zou jij kijken als er een spin tussen je ogen zit![]()
Goeie foto Elvira!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Help!!
Mijn papa is bijna jarig. Hij heeft een camera, een; Panasonic FZ-82
Nou is hij op zoek naar een uv-filter en heeft een link gestuurd met diverse opties, namelijk; https://tweakers.net/categorie/677/filt ... lBat7jlnL8
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over welke ik het beste kan aanschaffen voor hem? Ik weet er echt heulemaal niks van
En wil wel graag iets kopen waar hij ook echt wat aan heeft.....
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over welke ik het beste kan aanschaffen voor hem? Ik weet er echt heulemaal niks van
- Angelique
- 5-sterren

Dan maar geen uvfilter, die hebben echt weinig nut en is meestal ten opzichte van het lensglas maar een geodkoop stukje glas wat ten koste gaat van je beeldkwaliteit. Laat die dan ter bescherming van het goeie glas een goede zonnekap op de lens zetten.Inge en Bono schreef:Help!!Mijn papa is bijna jarig. Hij heeft een camera, een; Panasonic FZ-82
Nou is hij op zoek naar een uv-filter en heeft een link gestuurd met diverse opties, namelijk; https://tweakers.net/categorie/677/filt ... lBat7jlnL8
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over welke ik het beste kan aanschaffen voor hem? Ik weet er echt heulemaal niks vanEn wil wel graag iets kopen waar hij ook echt wat aan heeft.....
- Inge en Bono
- 5-sterren

Kijk
top, dank je wel!
Yuma’s ‘schoolfoto’
(hij kijkt alsof hij de man van ‘t huis is nu hij op 3 poten kan plassen
)
(hij kijkt alsof hij de man van ‘t huis is nu hij op 3 poten kan plassen
- Charlie Angel
- Moderator
Prachtig!!
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Mooie foto van een mooie hond!joel schreef:Yuma’s ‘schoolfoto’
(hij kijkt alsof hij de man van ‘t huis is nu hij op 3 poten kan plassen)
- Angelique
- 5-sterren

Maar dan ben je toch ook de man van het huis
Mooi portret
Mooi portret