2 paar nog wel

Via amazon, gewone schoenmaat aangehouden, maar zit toch gratis retourneren bij, dus kan me er geen buil aan vallen. Maar natuurlijk hoop ik dat ze passen.
Deze

En dan nog deze voor in de grot

en nog 5 finger sneaker sokjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:Nou ik heb het gedaan, schoenen besteldZe zijn LEUK! Ik ben zo benieuwd wat je er van vindt!
2 paar nog wel![]()
Via amazon, gewone schoenmaat aangehouden, maar zit toch gratis retourneren bij, dus kan me er geen buil aan vallen. Maar natuurlijk hoop ik dat ze passen.
Deze
En dan nog deze voor in de grot, als vervanging van sloffen
en nog 5 finger sneaker sokjes
hannabelgje schreef:Welke zijn dat Lizzy?Feelmax Kuuva Trek Black. Ik heb net een review zitten kijken. Helaas, absoluut niet waterdicht....
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lizzy schreef:Feelmax Kuuva Trek Black. Ik heb net een review zitten kijken. Helaas, absoluut niet waterdicht....Daar heb ik ook de halve middag naar zitten kijken! Ik kon maar niet kiezen en heb tig keer alles doorgelezen. De Kuuva 4 schijnt wel redelijk waterafstotend te zijn, maar dat is gewoon niet voldoende. Ik heb nu toch maar de Vivobarefoot Tracker Firm Ground gekocht; rib uit m'n lijf, maar als ze goed zitten, hoop ik de komende jaren klaar te zijn met deze schoenen. Ik merk steeds meer nu dat ik bij mijn Lowa's en Aigle zomerlaarzen snel weer last krijg van m'n tenen, en dat ik barefoot gewoon lekkerder vind lopen.
Anne in Zweden schreef:Daar heb ik ook de halve middag naar zitten kijken! Ik kon maar niet kiezen en heb tig keer alles doorgelezen. De Kuuva 4 schijnt wel redelijk waterafstotend te zijn, maar dat is gewoon niet voldoende. Ik heb nu toch maar de Vivobarefoot Tracker Firm Ground gekocht; rib uit m'n lijf, maar als ze goed zitten, hoop ik de komende jaren klaar te zijn met deze schoenen. Ik merk steeds meer nu dat ik bij mijn Lowa's en Aigle zomerlaarzen snel weer last krijg van m'n tenen, en dat ik barefoot gewoon lekkerder vind lopen.Die zijn ook super gaaf, die Vivobarefoot Trackers! Maar mohwwww, wat een geld inderdaad
Lizzy schreef:Die zijn ook super gaaf, die Vivobarefoot Trackers! Maar mohwwww, wat een geld inderdaadIk heb bij normale schoenen 39-39,5 en heb de Trackers in 41 besteld. Ten eerste omdat ze klein uitvallen, schijnbaar, en ten tweede omdat ik verwacht dat ik er in de Zweedse winter toch wel een paar extra sokken bij moet aantrekken.. Ik vind het ook gewoon heel ingewikkeld qua maten bij deze schoen. Ze schijnen echt heel klein te vallen. Wat heb jij aan maat besteld (en wat is normaal gesproken, bijv. bij de Aigle of Lowa jouw schoenmaat?)?
Siberienne schreef:Kwam dit tegen https://www.barefootevenement.nlOooo, dat lijkt me ontzettend leuk en boeiend en leerzaam! Tikje ver weg alleen.
Misschien leuk?
Anne in Zweden schreef:Ik heb bij normale schoenen 39-39,5 en heb de Trackers in 41 besteld. Ten eerste omdat ze klein uitvallen, schijnbaar, en ten tweede omdat ik verwacht dat ik er in de Zweedse winter toch wel een paar extra sokken bij moet aantrekken.Ja nee, je hebt helemaal gelijk hoor! Ik ben echt in oriënterende fase, wat het handigst zou zijn om eerst te kopen. En zulke dure schoenen zijn dan niet handig om als eerste te kopen. Maarrrr ik loop in en om het huis alleen nog maar op blote voeten en een deel van de boswandeling idem. Echte blote voeten. Het heeft nadelen, ik kan alleen de verharde paden lopen omdat ik als de dood ben voor teken. En ik vind de verharde paden niet leuk. Maar ik kan nu probleemloos 30 minuten met blote voeten door het bos (en zou daar makkelijk een uur van kunnen maken en dat heb ik ook al gedaan maar dan vind ik echt mijn route niet leuk dus we doen nu een half uur verhard en een half uur hoog gras-paden). Ik vind het heerlijk! En eerlijk? Ik heb nergens spierpijn. Niks doet zeer. Ja, mijn voetzolen als ik op een lilluk steentje stapDe Lowa's en Aigles heb ik overigens in maat 40, om extra ruimte te hebben bij de tenen en omdat ik jarenlang extra zooltjes heb gebruikt. Zonder die zooltjes zit maat 40 eigenlijk iets te groot, wat vooral bergaf heel vervelend is, omdat ik dan natuurlijk naar voren glij. Maar ja, net iets te klein is ook niet fijn, dan loop je altijd met je tenen tegen de neus.
Zou het voor jou geen goed idee zijn eerst een wat goedkopere barefootschoen uit te proberen, om te kijken over je er überhaupt mee uit de eh, voeten kunt? Straks bestel je dure laarzen en dan blijkt het totaal niet te bevallen. Kun je niet van iemand een paar lenen in jouw maat? Volgens mij kunnen de meeste bf's wel in de wasmachine worden gewassen, als je ertegenop ziet in andermans tenenkaas rond de waden een paar dagen.
hannabelgje schreef:Volgens mij zijn er wel waterdichte fivefingers toch?Ik heb er niet speciaal naar gezocht, maar het lijkt me niet dat die bestaan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk