Lizzy schreef:Oh, dit is minder
. Drie keer per dag 15 minuten is wel erg kort he? Heeft je DA daar een specifieke reden voor, waarom maar zo kort?
Ik hoop dat hij gauw laat zien geen pijn meer te hebben!
Ja, dat was wel even een tegenvaller!
3 keer 15 minuten per dag, is zeker heel kort. Al ken ik wel een paar Chihuaha's die erg blij zouden worden van zulke lange wandelingen ineens

. Maar Zuko is veel langere wandelingen gewend, en zelfs hij heeft dat ook nodig.
De DA heeft voor 2 weken pijnstillers meegegeven en die 2 weken mag hij maar 3 kwartier per dag lopen.
Zodat zijn lichaam tot rust komt en we goed kunnen zien of hij echt pijn heeft.
Ze heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar volgens mij vond ze het een beetje stom dat zo'n klein hondje zoveel moet lopen

.
Ik ga dit ook zeker niet de rest van zijn leventje doen; die 3 kwartier per dag. Als ik zie dat hij zich beter voelt met de pijnstillers, dan krijgt hij die gewoon dagelijks. En dan mag hij zelf bepalen hoeveel hij loopt. Raakt hij teveel achter gaat hij in de tas, is hij na 2 uur nog fris en fruitig dan mag hij lekker blijven lopen.
Ik heb liever dat hij wat korter leeft, maar wel vol gas kan genieten, dan dat ik hem moet gaan remmen. Dat heb ik bij Zack niet gedaan en dat zal ik bij Zuko ook zeker niet doen
Als jij nog iets van je super middeltjes weet om de pijn voor hem te verzachten, dan hoor ik het graag!
Eef+doggies schreef:Toen Bella moest revalideren hebben wij ook een rugzak gekocht. Maar dat was niets, want ze hing steeds met 3/4 van haar lichaam buiten de tas, om rondom je heen te kunnen kijken, wat ontzettend zwaar dragen was (en ook nog eng, want ze kon er zo uit vallen of springen
). Gelukkig waren we al begonnen met testen van vervoersmiddelen voor de operatie, dus hebben we nog ruim op tijd een Doggyride buggy kunnen aanschaffen. Dat was ideaal voor Bella.
Maar goed, jouw Zuko is natuurlijk van een wat handzamer formaat 

Ja, Zuko zou je nog in een boodschappen tas kunnen proppen. Qua formaat dan. Hij zal dat zelf geen strak plan vinden, gok ik zomaar!
Ik heb ook echt geen idee of hij het een goed idee vindt in de rugzak, ben heel benieuwd. Ik heb er wel 1 besteld, waar hij niet uit kan springen. Gewoon voor de zekerheid