Wel een voordeel nu die doofheid van opa beer

En gelukkig niet de hagel gehad die sommige in de omgeving hebben gehad, hadden gisteren net boompjes en struiken geplant....dat is goed gegaan, tot zover ik met mijn niet groene vingers kan zien

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef:Hier was het veel regen, licht en gedonder vannacht waardoor ik halve nacht wakker ben geweest. Er leek geen einde aan te komen en klonk ook alsof het ergens insloeg zo'n flinke knalNou, hier ging het ook flink tekeer! Ik vind dat helemaal niks, ben wel lekker opgeschoten in mijn boek.
src_esther schreef:Hier is gisternacht, overdag en vannacht van alles het (bouw)terrein overgevlogen. Oude dakbedekking, hout, steigerpijp!, daksporen! (sparren vanuit het 'kale' dak, die zijn een beetje erg verrot), piepschuim (Nou zeg) enz... Vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan.
Doranto schreef:Nou zegAls er wordt aangekondigd dat de wind aan zee krachtig is, dan geldt dat eigenlijk ook altijd voor waar wij zitten.Dan is het behoorlijk tekeer gegaan daar!
-Annemarie- schreef:Nou, hier ging het ook flink tekeer! Ik vind dat helemaal niks, ben wel lekker opgeschoten in mijn boek.Hier is het in de loop van de middag al zeer aangenaam geworden![]()
Nu is het vies nat en koud. Vanaf morgen beter!
-Annemarie- schreef:En wij wonen weer eens vrijstaand aan het water.Luxe hoor!
eelke schreef:Hier geen regenMisschien komt die rode vlek op de kaart boven dit topic nog bij julliemn gras heeft het nodig!