Na de les een professioneel springtouw gekocht voor beide dametjes, en nu spring ik ook elke dag een paar minuutjes mee. Jemig wat voel je dat in je lijf zeg! Kan ik toch nog efficiënt sporten met mijn drukke werkschema!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Op RTLz de docu van Avicii an het kijken aangezien we tegenwoordig Netflix-loos zijn....Vergeet ook niet de combi met het continu reizen door de tijdzones zonder acclimatiseren
Hoe moeilijk lijkt het me om een introverte, verlegen knul te zijn en dan al zo enorm succesvol waarbij je succes inhoud dat je voor mega veel mensen moet optreden......
Kim_S schreef:Dochterlief had maandag een touwtjespring-les bij gym. Allemaal coole moves geleerd, en de ouders mochten ook nog even komen kijken. Ja, hadden ze niet gezegd dat het de bedoeling was dat de ouders ook mee zouden doenJa! Dat voel je!(maar ik kon het nog
)
Na de les een professioneel springtouw gekocht voor beide dametjes, en nu spring ik ook elke dag een paar minuutjes mee. Jemig wat voel je dat in je lijf zeg! Kan ik toch nog efficiënt sporten met mijn drukke werkschema!
dinky89 schreef:Na de docu gekeken te hebben denk ik dat hij daar nog het minst last van had, iemand die volledig in paniek is omdat hij nog 8 optredens moet doen contractueel in Las Vegas en het letterlijk daardoor benauwd krijgt en enige manier om daar iets makkelijker mee om te gaan is alcohol omdat dat tenminste iets ontspant vind ik echt super heftig.....
Vergeet ook niet de combi met het continu reizen door de tijdzones zonder acclimatiseren
zurca schreef:Kim,Bij ons zijn die gesprekken gewoon kosteloos...... wij hebben een aantal verschillende banken een berekening laten maken en zijn voor de goedkoopste gegaan. Ging allemaal best makkelijk.![]()
![]()
Onze rentevasteperiode gaat aflopen...Dus nu van alles aan het uitzoeken, wat een gedoe zeg als je er amper wat van begrijpt. Bij onze hypotheekverstrekker gekeken wat een adviserendgesprek kost. Het was maar goed dat ik erbij zat want tjeeee wat een kosten
hannabelgje schreef:Bij ons zijn die gesprekken gewoon kosteloos...... wij hebben een aantal verschillende banken een berekening laten maken en zijn voor de goedkoopste gegaan. Ging allemaal best makkelijk.Een berekening laten maken is iets anders dan een adviesgesprek. Bij een adviesgesprek dient de adviseur volledig geschoold en actueel op de hoogte te zijn om een volledig en passend advies aan te bieden. Een berekening is in principe kosteloos, maar of je in deze tijd nog alleen een berekening kunt krijgen in NL betwijfel ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
zurca schreef:Kim,Wij bleven bij dezelfde hypotheekverstrekker, en kregen een simpel overzichtje met looptijden en rente. Kruisje zetten en klaar![]()
![]()
Onze rentevasteperiode gaat aflopen...Dus nu van alles aan het uitzoeken, wat een gedoe zeg als je er amper wat van begrijpt. Bij onze hypotheekverstrekker gekeken wat een adviserendgesprek kost. Het was maar goed dat ik erbij zat want tjeeee wat een kosten